Beantwoord

btw-specificatie ontbreekt sinds factuur december 2020 voor T-Mobile Thuis

  • 12 January 2021
  • 3 reacties
  • 452 Bekeken

Reputatie 1

Sinds de rekening van december 2020 ontbreekt de btw-specificatie op mijn factuur voor T-Mobile Thuis. Ik heb de facturen sinds afsluiting van mijn abonnement altijd met vermelding van de berekende btw ontvangen.

Aangezien ik die specificatie nodig heb voor mijn administratie en belastingaangifte graag herstellen en ook factuur december 2020 toesturen met btw-specificatie.

Bij voorbaat dank en vriendelijke groet.

icon

Beste antwoord door Jason van Odido 13 January 2021, 12:37

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +16

Goedemorgen @Ralf K., scherp opgemerkt en goed dat je ernaar vraagt!

Op de oude factuur gaven we een specificatie van het bedrag exclusief BTW, de BTW 21% met bedrag en het bedrag inclusief BTW. Op de nieuwe factuur is de BTW wel gespecificeerd per betalingsregel maar geven we geen totaal van de bedragen exclusief BTW, de BTW 21% met bedrag en het bedrag inclusief BTW.

Vanaf de volgende betalingscyclus zal de BTW weer op de factuur vermeld staan. Sorry voor het ongemak!

Reputatie 1

Beste Jason,

Dank voor je snelle bericht.

Ik zie geen specificatie per regel, maar op de rekening van januari 2021 staat de btw weer vermeld.

Dus ik hoop dat het zo is opgelost.

Vriendelijke groet,

Ralf

Reputatie 7
Badge +16

Aah fijn om te horen, dan is het daarmee inderdaad hersteld. Bedankt voor je antwoord en bevestiging! @Ralf K. 

Mocht je nog eens hulp kunnen gebruiken of met een vraag zitten, weet dan dat de Community altijd voor je klaar zit.

Reageer