Beantwoord

Cable error 8180

  • 21 maart 2019
  • 2 reacties
  • 916 Bekeken

Heb gegoogled en het forum doorgelezen, alles geprobeerd, maar m'n modem blijft niet werken.

M'n T-Mobile modem kon vandaag nog geactiveerd worden en ik zie dit op m'n T-Mobile klantenpagina:



Toch krijg ik nog steeds als foutmelding 'cable error 8180'. Ja, mijn kabel is correct verbonden. Ja ik heb m'n modem een paar keer aan en uit gezet.

Kunnen jullie checken of m'n DSL weldegelijk geactiveerd is?
icon

Beste antwoord door Cheyenne 23 maart 2019, 10:22

Hoi @Fedejakob,

Ten eerste heet ik je welkom bij T-Mobile Thuis én onze Community! 🎉 Ik ben blij dat je via deze weg contact opneemt, want ik help je graag verder. Ik heb jouw abonnement meteen gecontroleerd, en zie dat de netwerkbeheerder KPN jouw lijn niet succesvol heeft geactiveerd. Geen zorgen, ik heb meteen actie ondernomen. Onze backoffice zal na het weekend direct contact opnemen met KPN, met het verzoek om de lijn alsnog ASAP te activeren. Zodra er meer bekend is, hoor je van ons óf van KPN. We houden je hoe dan ook op de hoogte Federico!
Bekijk origineel

2 reacties

Hallooo?
Reputatie 3
Badge +2
Hoi @Fedejakob,

Ten eerste heet ik je welkom bij T-Mobile Thuis én onze Community! 🎉 Ik ben blij dat je via deze weg contact opneemt, want ik help je graag verder. Ik heb jouw abonnement meteen gecontroleerd, en zie dat de netwerkbeheerder KPN jouw lijn niet succesvol heeft geactiveerd. Geen zorgen, ik heb meteen actie ondernomen. Onze backoffice zal na het weekend direct contact opnemen met KPN, met het verzoek om de lijn alsnog ASAP te activeren. Zodra er meer bekend is, hoor je van ons óf van KPN. We houden je hoe dan ook op de hoogte Federico!

Reageer