Beantwoord

cashback actie geldig na wijzigen abonnement?


Reputatie 1
Hoi,

Net een medewerker gesproken aan de telefoon. Ik wil alleen internet thuis. Zij had mij geadviseerd om een totaalpakket te nemen en vervolgens na zes maanden tv en bellen op te zeggen. Dat is voordeliger en zij vertelde mij dat veel klanten dat doen en dat zij als medewerker dat ook adviseert. Dus het mag.

Maar, ik heb het afgesloten via een cachback site. Dus als het goed is krijg ik nog cashback. Mag dat dan? Ik neem aan dat die cashback is bedoeld voor het hele pakket en niet dat ik vervolgens ga opzeggen, of maakt dit niet uit?
icon

Beste antwoord door Sander 11 June 2019, 12:57

Bekijk origineel

12 reacties

Reputatie 1
hey @Sander , dat is dan weer superlief van jou 😃!

Oke, top, duidelijk man. Thanks! Dus ik begrijp dat het niet erg is, vanuit T-mobile, dat ik een hogere cashback krijg van een product die ik toch ga aanpassen na een x aantal maanden? Ik ga er namelijk van uit dat jullie de cb organisatie daar extra voor betalen, omdat de cb gebaseerd is op dat specifieke product die meer waard is. Prima zo dus?!

Ja, duidelijk. Zoals eerder ook aangegeven: ik heb de cb organisatie ook gevraagd en zij zeiden dat wanneer zij het geld ontvangen, ook gewoon gaan uitkeren.

Ik hoop het ook Sander! Nogmaals: vind je wijze van communiceren super! Thanks!
Reputatie 7
Hoi @klantvantmobile,

Aha! Dat vind ik superlief! Ik kan je geruststellen: je kunt hier gewoon gebruik van maken. Ik begrijp dat andere providers je direct een nieuw jaarcontract aansmeren zodra je iets verandert in je abonnement. Niet bij T-Mobile! Je hebt keuze vrijheid. Je kunt gewoon maandelijks pakketten wijzigen. Je kunt dus probleemloos je abonnement versoberen na zes maanden.

Wel een slag om de arm: ik spreek vanuit T-Mobile, niet vanuit de cashback organisatie. Ik weet niet of zij voorwaarden stellen aan je abonnement. Ik kan het mij niet voorstellen, maar ik kan daar geen uitspraken over doen. Dit ligt echt bij hen!

Hoe dan ook: ik hoop je binnenkort echt officieel als klant van T-Mobile te mogen verwelkomen!
Reputatie 1
Hey Sander, haha, je manier van communiceren: prachtig 🙂.

Het zit als volgt:

Iemand van jullie heeft mij geadviseerd om het totale pakket te nemen en dan vervolgens later op te zeggen, dat is voordeliger dan alleen internet thuis. Dat heb ik gedaan. Vervolgens heb ik dit aangevraagd via een cashback website, dan krijg ik cash van hun terug, omdat zij weer geld van T-mobile krijgt.

Nu ga ik ervan uit, dat de cashback die ik krijg, gebaseerd is op alles in een en dus wat meer terug krijg ten opzichte van alleen internet. Ik heb sowieso de intentie om tv en bellen op te zeggen om gebruik te maken van de voordeel. Dit heb ik aangegeven aan de cashback website. Zij vertelden mij dat, als zij geld van Tmobile ontvangen, dan keren zij mij gewoon cashback uit.

Nu, het punt, uit ethische overweging vraag ik dit: jullie gaan nu de cashback website betalen voor een product, alles in 1, waarvan ik later tv en bellen ga afzeggen. Dus de vraag aan Tmobile: mag dit en is dit ok voor mij? Stel dat jullie 100 euro betalen voor internet aan de cashback website. Daar krijg ik dan 40 euro van. Maar blijkt dat ik dus een alles in 1 heb aangeschaft, dan betalen jullie 150 euro en ik krijg 60 euro. Maar heb wel al de intentie om dit na een x maanden op te zeggen (tv en bellen). Begrijp je een beetje wat ik bedoel?

btw, bedragen zijn fictief en dienen om een beeld te vormen van wat ik bedoel.
Reputatie 7
Hi @klantvantmobile,

Cashback acties, daar ben ik niet bekend mee. Dit zijn altijd specifieke aanbiedingen van de sites zelf. De voorwaarden zijn dus niet van T-Mobile, maar van die site zelf. Je kunt dit het beste bij hen zelf navragen. Ik ben nu eigenlijk ook benieuwd! Wil je het antwoord hier plaatsen, zodat anderen hier ook hun antwoord kunnen vinden?
Reputatie 1
ow en Halil, als je nog kan opzeggen, dan zou ik dat doen en opnieuw contract aangaan met cashback. Is volgens mij 68 euro als het wordt geaccepteerd en doorgevoerd.
Reputatie 1
Thanks in shaa Allah amin!
Dankjewel en jullie ook eid mübarek insAllah
Reputatie 1
haha sorry!

Ja precies, wij moeten wel integer zijn he haha...

ah oke, dan heb ik een leuke tip voor je voortaan: altijd als je dingen online koopt, dan kun je een cashback website gebruiken. Dan koop je eigenlijk het product via hun. Zij krijgen daar uiteraard voor betaald en jij krijgt een deel van dat geld.

Ja, bedankt! Jij ook! Alvast bayram mubarak in shaa Allah amin
Aleyküm selam en het is Halil 😜, dat zou meer vertrouwend zijn begrijp ik, en ik heb geen cashback actie dus dat is ook anders maar succes ermee en laat je niet gek maken en geniet van het weer.
Reputatie 1
salam alaikoem Betul! Thanks voor je reactie. Ja, precies. In het contract staat dat wel, dat je gewoon kunt opzeggen. Die mevrouw aan de telefoon zei dat het gewoon mag, maar ben benieuwd of iemand van tmobile nog kan reageren over die cashback.

Thanks nogmaals!
Wat ik heb begrepen is dat we een jaar contract aangaan voor internet en de rest maandelijks opzegbaar is, heb ook hetzelfde over paar maanden tv en telefoon opzeggen. Het is afwachten of het allemaal wel gaat lukken en heb je telefoon abonnement meld je aan voor voordeel ik heb nu unlimited go 28,50 euro p.m dus pak die voordeel
Reputatie 1
Aanvulling op de vraag: de cashback zal dan waarschijnlijk gebaseerd zijn op alles in 1, maar als ik na vijf maanden ga opzeggen, maakt dat dan wat uit ?

Reageer