Beantwoord

Cloud Opnemen nog op "aanvraag in behandeling"

  • 3 December 2020
  • 2 reacties
  • 205 Bekeken

Gisteren is T-Mobile thuis geïnstalleerd. Internet en TV werkt naar behoren, echter de volgende services zijn nog niet beschikbaar:

  • ‘Fox Sports Eredivisie’
  • ‘Cloud opnemen’
  • ‘Vast bellen Start’

In het overzicht 'Abonnementen’ staat bij deze services nog 'Je aanvraag is in behandeling’.

Vanaf wanneer kan ik gebruik maken van deze diensten?

Met vriendelijke groeten,

Leon.

icon

Beste antwoord door Jason van Odido 7 December 2020, 17:30

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +16

Goedemiddag @Cannibaldi, welkom op de Community en bij Thuis!

Cloud Opnemen is sinds vandaag geactiveerd. De reden dat een extra optie als Cloud Opnemen pas later geactiveerd wordt, is omdat altijd eerst een werkende Internet- en TV-verbinding aangemeld worden. Doorgaans zal hier niet meer dan maximaal 24 tot 48 uur overheen gaan, sorry voor het ongemak! 

Ik heb geschakeld met onze techneuten en zij geven aan dat het bij jou ontstaan is doordat de oorspronkelijke wensdatum van activatie op 11 december lag tijdens de aanvraag. omdat dit vervolgens vervroegd is naar 2 december, is Cloud Opnemen blijven hangen op de originele wensdatum. Er wordt aan gewerkt om de koppeling hierin te verbeteren zodat ook dat onderdeel gelijk mee vervroegd kan worden.

Hoe werkt jouw verbinding verder? Is alles naar behoren of kan ik je nog ergens bij helpen? 

Hoi Jason,

Bedankt voor je reactie. Het is sinds vandaag inderdaad opgelost. Ik hoop voor jullie en toekomstige nieuwe klanten, dat de verbetering van de koppeling snel doorgevoerd wordt.

De verbinding werkt verder naar behoren, dus geen verdere assistentie benodigd.

Met vriendelijke groeten,
Leon Kandelaars.

Reageer