Beantwoord

Contact opnemen met t-mobile via mail of chat mogelijk?

  • 1 October 2020
  • 2 reacties
  • 303 Bekeken

Is het mogelijk om contact met T-mobile te krijgen via een chat of via de mail? Ik vind het fijn om terug te kunnen halen wat er afgesproken is? 
 

Zie onderstaande mail, kan iemand dit oppakken/ regelen? 
 



 

Op wo 30 sep. 2020 om 23:46 schreef Emiel en Dana 

Hallo?.? 

 

Er mag gereageerd worden???? 

 

Op ma 28 sep. 2020 om 20:08 schreef Emiel en Dana 

Beste Simon, 

 

Graag ontvang ik een bevestiging indien u de mail ontvangen heeft. 

 

Met vriendelijke groet, 

Emiel Arissen 

 

Op zo 27 sep. 2020 om 21:05 schreef Emiel en Dana

Beste Simon, 

 

Aangezien de monteur de 18e niet is komen opdagen, en het vervolgens 2,5 week moet duren voordat hij weer een poging kan ondernemen, heb ik het glasvezel zelf aangesloten. 

 

De monteur hoeft 05-10-2020 dus niet meet langs te komen! Het internet werkt en ik verwacht ook geen rekening voor de aansluitkosten te ontvangen. 

 

Ik ben erg teleurgesteld in de gang van zaken en hoop dat de afspraken in de toekomst wel na geleefd gaan worden. 

 

Ik hoor graag met wat voor voorstel u gaat komen i.v.m. de geleden schade. 

 

Met vriendelijke groet, 

Emiel Arissen 

 

 

 

Op do 24 sep. 2020 om 15:26 schreef Klantenservice T-Mobile Thuis <noreply@t-mobilethuis.nl>

Beste Dana,





We hebben elkaar vanmiddag gesproken over mis informatie en het niet leveren van de beloofde diensten.


Ik wil mijn excuses aanbieden voor de slechte service die mijn collega's u hebben geboden, dit levert alleen maar onnodige frictie op en was niet nodig geweest.





Wanneer alles naar behoren werkt dan kunt u contact met ons opnemen en doen wij een voorstel voor de geleden emotionele en praktische schade.





Hopende dat door de acties die ik vandaag in gang heb gezet het nu snel geregeld wordt verblijf ik,









Met vriendelijke groet,





Simon





Team T-Mobile Thuis


Heb je nog vragen? We hebben veel antwoorden al voor je online gezet: 


 



















 
 
Website:   t-mobile.nl/thuis/klantenservice  
 
Community:   t-mobile.nl/vragen  
 
My T-Mobile Thuis:   https://thuismy.t-mobile.nl  
 
 








 

 

 

 

icon

Beste antwoord door Cris-de-beste2024 2 October 2020, 10:49

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +14

Goedemorgen @Arissen  Alles wat je hier post blijft bewaard dus ook de antwoorden van de moderator. Verder kan je Hier onderaan de site de chat vinden, je moet dan tegen ‘Lotte’ zeggen dat je een medewerker wil spreken.

Je mag je vragen ook hier stellen. De moderators pakken je vraag op volgorde van binnenkomst  vragen op

Succes! 

Reputatie 7
Badge +4

Hoi @Arissen,

Slim dat je het hier aankaart, en excuus dat wij jouw email niet eerder kunnen behandelen. Ik ben in ieder geval erg blij om te zien dat je inmiddels een collega van mij hebt kunnen spreken, en als ik verder nog iets voor je kan betekenen hoor ik dat heel graag. Hele fijne week nog gewenst.

Reageer