Beantwoord

Contract en Combinatie korting

  • 20 maart 2021
  • 2 reacties
  • 34 Bekeken

  • is een nieuwe Poster
  • 4 reacties

Hii!

Ik heb zojuist contact gehad met de klantenservice om mijn abonnement te verlengen. Fijn dat het zo snel kon, en ik was enorm blij om te horen dat vanaf overmorgen Tele2 abonnementen gecombineerd kunnen worden met klantvoordeel!

Wel heb ik nog 2 vraagjes;
1. in mijn contract staan mijn mailadressen heel raar, ze zijn heel lang en dubbel. Klopt dat?
2. dien ik voor het voordeel nog te bellen, of is dat niet nodig?

icon

Beste antwoord door Rudi02 20 maart 2021, 16:00

Strike that!

ik heb contact gehad, en er is me veel meer duidelijk geworden. Dank :-)

Bekijk origineel

2 reacties

Strike that!

ik heb contact gehad, en er is me veel meer duidelijk geworden. Dank :-)

Reputatie 7
Badge +7

Hoi @Rudi02, welkom op de Community!

Super dat mijn collega's het verduidelijkt hebben, thanks voor de update! 😄

Mocht  je ooit nog eens hulp kunnen gebruiken, dan staan we voor je klaar. Sorry dat er niet eerder gereageerd werd. Soms lopen we iets achter op de gestelde 24 tot 48 uur reactietijd, maar meestal reageren we wel binnen één dag. 

Geniet van een geweldig weekend en blijf veilig binnen! 

Reageer