Beantwoord

datum gekregen maar nog geen installatiepakket ontvangen

  • 17 september 2020
  • 1 reactie
  • 126 Bekeken

De datum voor my t-mobile thuis is een week vervroegd en is ineens vandaag. Joepieeeee, maar ik heb nog geen installatiepakket ontvangen!!! Da’s balen. Wil niet direct iets betalen wat nog niet werkt. Wat nu ? 

icon

Beste antwoord door soepkip67 17 september 2020, 10:28

@Djarend64 ,

 

Welkom op de Community, dit forum werkt volgens het principe klant helpt klant. Wel kijken er medewerkers van T- Mobile mee. Indien nodig reageren zij vanzelf, dit op basis van binnenkomst van de berichten.

Het belangrijkste eerst: Het is bij T-Mobile zo, je gaat pas betalen als je bent aangesloten.

Heb hier een link:Nieuwe aanvraag

Daar staat heel veel informatie over je nieuwe aanvraag. Mochten er ondanks deze informatie nog vragen zijn. Meldt je hier opnieuw en we proberen je verder op weg te helpen.

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 5
Badge +2

@Djarend64 ,

 

Welkom op de Community, dit forum werkt volgens het principe klant helpt klant. Wel kijken er medewerkers van T- Mobile mee. Indien nodig reageren zij vanzelf, dit op basis van binnenkomst van de berichten.

Het belangrijkste eerst: Het is bij T-Mobile zo, je gaat pas betalen als je bent aangesloten.

Heb hier een link:Nieuwe aanvraag

Daar staat heel veel informatie over je nieuwe aanvraag. Mochten er ondanks deze informatie nog vragen zijn. Meldt je hier opnieuw en we proberen je verder op weg te helpen.

Reageer