Beantwoord

De overstap is niet goed gegaan

  • 16 August 2019
  • 4 reacties
  • 491 Bekeken

Ik heb eind juni mijn contract voor Internet bij KPN per 31 juli beëindigd, zodat ik dit bij T-mobile kon aangaan. De overstap is niet goed gegaan. Ik had een afspraak voor een monteur op 5 augustus op jullie aangeven. De materialen zouden binnen een week opgestuurd worden, maar kwamen midden in mijn vakantie aan. De dag na mijn vakantie zou de monteur langskomen voor installatie, maar ik had geen router. Op 5 augustus was echter het ophaalpunt gesloten en kon de installatie daardoor niet doorgaan.
Ik heb daarom op maandag 5 augustus contact gezocht met de klantenservice van Guideon en T-mobile en daarna weer met Guideon. Beiden verwezen naar elkaar. Eke keer sta je 20 minuten in de wacht en wordt je niet fatsoenlijk geholpen. Je kunt geen nieuwe afspraak maken – die minder dan een maand in de toekomst ligt.
Als je vraagt wie je spreekt, wil de betreffende medewerker alleen zijn voornaam geven, maar niet zijn achternaam. Het gesprek met de medewerkers verliep bij beiden instanties heel stroef en er werd met een ondertoon gesproken. Ik heb hierop aangegeven dat dit niet juiste manier is om met klanten om te gaan. Er is met een nare toon terug antwoord gegeven. Uiteindelijk kon ik een afspraak maken voor installatie op 21 augustus. Er werd echter in mijn oor opgehangen zonder mij deze afspraak te bevestigen. Ik heb nooit per mail een bevestiging van deze afspraak ontvangen. Ik ben niet gediend van dit gedrag Ik ben van mening dat de medewerker hierop aangesproken moet worden.
Uiteindelijk heb ik contact gezocht met de monteur. Wat een topper. Die heeft alle ellende een dag later verholpen, door even langs te komen bij mij thuis en de installatie te verzorgen. Binnen tien minuten was hij klaar. Wat een toffe peer en goedgemutste kerel. Hij mag een salarisverhoging van mij krijgen. De medewerkers van de klantenservice mogen jullie naar huis sturen. Daar heb je niets aan. En verbeter de website eens, zodat ik tenminste een klacht in kan dienen.
Graag ontvang ik een adequate antwoord op mijn verhaal.
Met vriendelijke groeten,
Lilian Vink
icon

Beste antwoord door Piotr 20 August 2019, 14:04

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7

Hoi @S1983,

 

Ik help je graag verder! Ik kan echter geen abonnement vinden aan de hand van je e-mailadres. Mag ik je postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste vier cijfers van je IBAN in een privébericht? Dan ga ik voor je aan de slag. 

 

Hoi @karo2020

 

Ook jou help ik graag! Ik begrijp nog niet helemaal wat er precies speelt. In jouw geval wil ik vragen om een nieuw topic te maken waarin je aangeeft wat de situatie is en waar je graag antwoord op wilt hebben. Dan helpen de Community en de T-Mobile moderators je verder! 

Reputatie 7
Hey Lilian,

Jeetje wat jammer om te horen dat onze samenwerking zo stroef is begonnen! Dit had ik graag anders gezien. Wél super om te lezen dat de monteur je installatie alsnog in orde heeft gemaakt. Hoe je te woord bent gestaan door mijn collega kan ik niet goed praten, dit is absoluut niet de wijze hoe wij klanten van service voorzien. Je kunt bij ons altijd terecht met vragen of voor hulp, we staan altijd voor je klaar! Voor al het ongemak heb ik ervoor gezorgd dat er binnenkort een kleinigheidje bij je thuis arriveert. ☺️

Ik wil mijn zoveelste klacht indienen over Tmobile! Wat een waardeloos bedrijf en een waardeloze service hebben jullie! Ik ben al jaren klant en betaal trouw mijn facturen. In de zomer hebben we een contractovername aangevraagd sindsdien is mijn probleem niet opgelost! Jullie zijn zo fout geweest, dagelijks worden mij allerlei dingen beloofd en ben ik uren in gesprek met jullie niets wetende medewerkers! En nog komen jullie niets na en zit ik met een aansluiting die is geblokkeerd! Uit de notities blijkt duidelijk wat de bedoeling is, ieder telefoongesprek krijg ik weer een belofte en toch word ik verdomme afgesloten! Ik heb wel wat beters te doen dan dagelijks met jullie aan de telefoon hangen! Puur uit principe ga ik hier zaak van maken en klachten plaatsen waar het ook maar kan, desnoods stap ik naar de geschillencommissie maar ik laat mij niet zo behandelen! Ik betaal jullie al jaren netjes, jullie horen de service te leveren die ik tegenover mijn betaling hoor te krijgen! Ik heb een afgesloten aansluiting, nog steeds de juiste factuur met het juiste bedrag niet ontvangen!

ik wil klacht indienen over ,  als ik naar t-mobile klanten service bel of naar de shop van t-mobile ga en vragen heb als ze mij telnummer toetsen om naar mij gegevens te kijken krijgt het medewerker op de scherm dat ik onbeleefd persoon ben en veel kortingen gekregen heb? heel rare verhaal maar helaas dat is de waarheid ,,,, nu wil ik weten waarom ben ik onbeleefd? ik heb nog geen twee maanden mij abonnement weer bij jullie verlengd,,, waarom hebben jullie mij abonnement verlengd?  ,,, hoe kan dat gebeuren? ik wil graag een antwoord en wil ik weten welke persoon en met welke reden heeft dit geschreven? ik ben een klant en jullie verkoper en wij alle twee hebben rechten op bepaalde deel van ons? 

Reageer