Ik heb daarom op maandag 5 augustus contact gezocht met de klantenservice van Guideon en T-mobile en daarna weer met Guideon. Beiden verwezen naar elkaar. Eke keer sta je 20 minuten in de wacht en wordt je niet fatsoenlijk geholpen. Je kunt geen nieuwe afspraak maken – die minder dan een maand in de toekomst ligt.
Als je vraagt wie je spreekt, wil de betreffende medewerker alleen zijn voornaam geven, maar niet zijn achternaam. Het gesprek met de medewerkers verliep bij beiden instanties heel stroef en er werd met een ondertoon gesproken. Ik heb hierop aangegeven dat dit niet juiste manier is om met klanten om te gaan. Er is met een nare toon terug antwoord gegeven. Uiteindelijk kon ik een afspraak maken voor installatie op 21 augustus. Er werd echter in mijn oor opgehangen zonder mij deze afspraak te bevestigen. Ik heb nooit per mail een bevestiging van deze afspraak ontvangen. Ik ben niet gediend van dit gedrag Ik ben van mening dat de medewerker hierop aangesproken moet worden.
Uiteindelijk heb ik contact gezocht met de monteur. Wat een topper. Die heeft alle ellende een dag later verholpen, door even langs te komen bij mij thuis en de installatie te verzorgen. Binnen tien minuten was hij klaar. Wat een toffe peer en goedgemutste kerel. Hij mag een salarisverhoging van mij krijgen. De medewerkers van de klantenservice mogen jullie naar huis sturen. Daar heb je niets aan. En verbeter de website eens, zodat ik tenminste een klacht in kan dienen.
Graag ontvang ik een adequate antwoord op mijn verhaal.
Met vriendelijke groeten,
Lilian Vink
Beste antwoord door Piotr
Bekijk origineel