Beantwoord

De slechtste service die ik ooit mee heb mogen maken.

  • 28 October 2019
  • 1 reactie
  • 262 Bekeken

Al jaren klant bij T-Mobile met 6 verschillende telefoonnummers en nu T-Mobile thuis op twee adressen.

 

T-Mobile Zakelijk abonnement met 6 telefoonnummers staat op zakelijk adres in Noord-Holland.

Nu T-Mobile Thuis willen aansluiten op privé adres in Gelderland, maar dat kon niet met klantenvoordeel want dat staat op een ander adres.

Met de medewerker besproken dat een van de nummers zou worden overgezet naar privé zodat ik thuis ook klantvoordeel zou hebben.

In het contract (wat hij overgenomen had van een reeds bestaand contract), stonden een aantal fouten zoals de achternaam.

Dit doorgegeven aan een andere college, die mij ook als contactpersoon in het systeem had gezet aangezien het zakelijke abonnement op naam van mijn vader staat (ik regel alles want zijn Nederlands is niet zo goed).

Vandaag T-Mobile Thuis monteur langsgekomen, internet werkt niet want er is een probleem bij de centrale, oké.

Klantvoordeel willen activeren, T-Mobile Thuis werkt prima.

T-Mobile Mobiel niet, want deze staat nog op zakelijk.

Wederom gebeld met T-Mobile, wachttijd van 25 minuten.

Boze mevrouw neemt op, praat constant door mij heen.

Blijkbaar is mijn telefoon abonnement niet veranderd naar privé en sta ik niet als contactpersoon in het systeem.

Mevrouw hierop geattendeerd, praat wederom door mij heen.

Reageerde zelf lichtelijk geagiteerd, mevrouw vond het normaal om na 1 minuut de telefoon op te hangen.

Contact gehad met 3 medewerkers van T-Mobile, ben oprecht voorgelogen en heb te maken gehad met zeer incompetente medewerkers.

Nu weer 20 minuten in de wachtrij dus heb in die tijd dit maar opgesteld.

 

P.S. kan een Moderator mijn gebruikersnaam wijzigen aub?

 

icon

Beste antwoord door Brian 11 November 2019, 18:31

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7

Hi @DBV Ai dat is geen lekker begin! IS het inmiddels gelukt met het omzetten van het mobiele nummer? Zo niet stuur mij dan even een privébericht met de postcode en huisnummers van beide adressen, je geboortedatum, de laatste vier cijfers van het rekeningnummer en het 06-nummer waar het om gaat, dan kijk ik graag met je mee!

Reageer