Beantwoord

DSL installation by mechanic

  • 24 september 2019
  • 5 reacties
  • 392 Bekeken

Hello. I don't want to install the internet myself. Please, let the specialist come on 25.09.2019 in accordance with the contract. which is tomorrow Wednesday.


Hallo. Ik wil het internet niet zelf installeren. Laat de specialist alstublieft komen op 25.09.2019 in overeenstemming met het contract. dat is morgen woensdag.
icon

Beste antwoord door Brian 4 oktober 2019, 15:29

Hi @rebus77nl, Looks like our mechanic got you online on the 30th, great! Is everything working to your satisfaction? If there is anything else I can do for you I'll be happy to help!
Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Badge +10
hi

If you got DSL you have receved a do it your self package. if you cant install it tou can call customer support for help. if you are unable to do it the will send a tec to you. the T Mobile moderators usualy respond in 48h on the community. please note it may take 2-5 days for the appointment.
Sorry, ik zal nergens bellen of wachten. . Ik praat met u, dus meld mijn klacht aan een andere afdeling en maak dringend een afspraak met een specialist. Ik ben heel boos, niemand waarschuwde me voor zelfinstallatie. Ik heb internet nodig, het contract zegt niets over zelfinstallatie. Ik ben niet verplicht om mijn e-mailaccount te controleren. Ik heb 3 weken gewacht, ik heb het pakket ontvangen. Hoe verbinding maken met internet? Ik heb een kabel die uit de muur steekt en er is geen andere installatie in het huis. Ik wil hier onmiddellijk iemand.
Reputatie 7
Badge +10
Hallo

Ik kan helaas geen afspraak voor je maken omdat ik geen medewerker ben van T Mobile.
Je heb nu al je prive gegevens geplaatst op de community en is voor iedereen inzichtelijk.

Ik kan je alleen helpen bij zelf installatie.
een medewerker van T Mobile reageert meestal binnen 48 uur op je verzoek.
Reputatie 6
Misschien toch zelf doen?

https://thuisservice.t-mobile.nl/installatie/installatieinstructie/

En het is niet handig om al je persoonlijke gegevens zomaar open op een forum te zetten, dit is voor iedereen leesbaar en voor je het weet word er misbruik van gemaakt.😥
Reputatie 6
Badge +7
Hi @rebus77nl, Looks like our mechanic got you online on the 30th, great! Is everything working to your satisfaction? If there is anything else I can do for you I'll be happy to help!

Reageer