Beantwoord

dsl installeren

  • 9 September 2019
  • 4 reacties
  • 397 Bekeken

Ik probeer dsl te installeren kan iemand me zeggen wat ik verkeerd doe?

icon

Beste antwoord door Anonymous 9 September 2019, 18:01

Bekijk origineel

4 reacties

@Sanne0474 Niet veel doe je fout, maar net genoeg om het nooit werkend te krijgen, de doos moet je aansluiten op positie 1a en 1b (linkse twee schroefjes, blauw en rood) van het kastje waar je de kabel uit hebt gehaald, die naast je hand, de kabel die je nu gebruikt hebt kun je een stukje hoger afknippen en strippen en dan vastmaken aan die posities.

Dat stukje gele kabel weghalen, die heb je niet nodig en werkt storingen in de hand.

En even de doos netjes vastschroeven net boven de isra, kabel er tussen een 10 cm lang houden.
Niet veel doe je fout, maar net genoeg om het nooit werkend te krijgen, de doos moet je aansluiten op positie 1a en 1b (linkse twee schroefjes, blauw en rood) van het kastje waar je de kabel uit hebt gehaald, die naast je hand, de kabel die je nu gebruikt hebt kun je een stukje hoger afknippen en strippen en dan vastmaken aan die posities.

Dat stukje gele kabel weghalen, die heb je niet nodig en werkt storingen in de hand.

En even de doos netjes vastschroeven net boven de isra, kabel er tussen een 10 cm lang houden.





Je bent een held hij werkt dankjewel !
Gelukkig, blij dat ik kon helpen, veel plezier met de verbinding.👍👍
Reputatie 7
Hi @Sanne0474, top dat het gelukt is met de tips van @Doornekamp33, veel plezier met je nieuwe abonnement!

Reageer