Beantwoord

DSL kabel te kort

  • 12 March 2018
  • 3 reacties
  • 2789 Bekeken

  • is een nieuwe Poster
  • 4 reacties
Ik heb een abonnement voor internet en tv afgesloten bij jullie maar nu zit er een te korte DSL kabel bij. Ik ben al bij diverse winkels geweest om een langere aan te schaffen maar niet te vinden. Mijn abbonement zou gisteren ingaan maar kan er geen gebruik van maken kunnen jullie een langere kabel sturen
icon

Beste antwoord door Hidden.nld 12 March 2018, 13:06

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Hallo Lynn87,

T-Mobile heeft helaas geen langere "DSL" kabels. een langere kabel word niet ondersteund (lees als het niet werkt is het niet het probleem van T-Mobile). je kan natuurlijk proberen of het werkt. maar de kabel moet het liefste zo kort mogelijk zijn. een goede kabel heeft 2x 0,5 mm met stugge kern afgemonteerd met een RJ11 connector. Je kan het proberen met een gewone telefoon kabel welke in elke winkel te koop is. zoals deze
Dat begrijp ik ook wel. Maar helaas is hij te kort want het kastje kan helaas de stopcontact ook niet halen waardoor ik dus geen internet en tv kan kijken.
Reputatie 7
Hi Lynn87, als het modem én niet bij het stopcontact komt én niet bij je ISRA-punt (waar het "internet" je woning binnenkomt) kan je dan niet beter de modem dichterbij hangen zodat dit wel lukt? Zoals Hidden aangeeft heb je de beste verbinding met een zo kort mogelijke kabel. Voor de stroom kan je eventueel natuurlijk gewoon gebruik maken van een verlengsnoer. Het ISRA-punt zit eigenlijk altijd wel in de buurt van een stopcontact om dit soort situaties te voorkomen.

Reageer