Beantwoord

E-mail niet ingesteld bij installatie

  • 14 June 2018
  • 1 reactie
  • 669 Bekeken

Hoe kan ik op een fatsoenlijke manier bij u een klacht indien dus via mail.en niet net als u via noreply......
Ben aangesloten door monteur gestuurd door tmobile.
Maar u adverteerd mooi met alles maar monteur vertrekt zonder werkend mail adres zonder aanleggen utp kabel en het ergste zonder werkende telefoon .
En nu word ik van kastje naar de muur gestuurd zowel door t mobile als Gideon
Heb inmiddels ander bedrijf ingeschakeld die het prutswerk van Gideon verholpen heeft.
Waar dien ik mijn kosten in?
Ik had duidelijk aangeven dat nummer ook zakelijk gebruikt word
Dus wat doen we de aansluitkosten van derden vergoed.met berekening of alles terug in oude staat met ontbinding contract
U houd zich niet aan de regels, ik heb het wel gedaan of laten we een rechter beslissen met nog vele kosten voor u
Gaarne heel snel antwoord.
icon

Beste antwoord door Sander 19 June 2018, 11:03

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Hoi @Eddygrrrrrrrrrr

Graag help ik je verder om de overstap naar T-Mobile soepel te laten verlopen. Ik begrijp dat er niet aan de verwachting is voldaan met betrekking tot de installatie. Ik wil daarom hier een video delen waarin duidelijk wordt wat er wel en niet bij een installatie hoort: instructievideo.

Ik wil ook benadrukken dat het hier om een particulier abonnement gaat: we kunnen geen kosten van derden vergoeden. Waar ik wel voor sta is dat jij werkend Internet, TV en bellen van ons ontvangt en dat de installatie volledig geschiet. Wil jij mij hiervoor een privébericht sturen (klik op mijn naam) met jouw postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste vier cijfers van je IBAN? Dan kan ik aan deze kant alles nalopen. Ik hoor graag!

Reageer