Beantwoord

Een boete van 125 euro betalen voor het retourneren van de modem

  • 30 September 2019
  • 3 reacties
  • 789 Bekeken

Om eerlijk te zijn, T-Mobile is echt rommelig en onacceptabel. Ik heb op 26 augustus 2019 alle wifi-apparatuur thuis bezorgd ... En toen kreeg ik 4 e-mails die ik een boete van € 125 moest betalen, En ik belde 4 keer en ze zeiden dat je probleem zou worden opgelost .. Ik stuurde ze zelfs een ontvangstbewijs van post.nl, en uiteindelijk zeiden ze dat je probleem zou worden opgelost, maar ik belde opnieuw en ze zeiden dat ik moest betalen. En na een maand geeft het bedrijf uw geld terug .. Dit is nogal belachelijk, ik zal nooit meer bij T-Mobile kopen. En ik zal al mijn vrienden en familie vertellen dat T-Mobile helemaal rommelig is, het is verschrikkelijk, service = 0
icon

Beste antwoord door Piotr 8 October 2019, 15:59

Bekijk origineel

3 reacties

Je word niet gedwongen te vernieuwen, je mag einde contract gewoon opzeggen met een opzegtermijn van 1 maand, doe je dit 1 maand voordat het einde contract is gaat het gelijk uit.
Als men alles einde contract automatisch zou afsluiten komen er heel veel klanten voor een verrassing te staan en is ineens alles afgesloten en werkt het niet meer, daarom worden alle "nuts" contracten stilzwijgend met 1 maand verlengt volgens de voorwaarden waar je voor tekent.
Raar als men ineens de stroom uitschakeld, of de gaskraan dichtdraait, en zo ook telefonie en internet, dit moet je geeneens willen.
Reputatie 7
Hey @Ali Rabiei,

Ik baal dat je met zo'n gevoel ons hebt verlaten.😥 Over die onterechte boete hoef je je geen zorgen te maken. Mijn collega heeft een notitie achter gelaten dat je alles netjes hebt geretourneerd.

Mocht er een factuur volgen, geef ons dan een seintje. We dienen dan gelijk een vergoeding in voor dit bedrag. Ik kan jammer genoeg niet op voorhand al een vergoeding indienen, dit proces willen we graag in de toekomst aanpassen. Sorry voor het ongemak!
Hallo, ik hoop dat je volledig begrijpt waar het gesprek over gaat, ik heb de documenten verzonden,Ik heb absoluut een hekel aan dit soort diensten, gemakkelijk te kopen ... maar erg moeilijk om te annuleren en opzeggen ... als mijn contract een jaar oud was.Mijn contract moet automatisch worden beëindigd. Maar T-Mobile dwingt je opnieuw te vernieuwen. Dit is een domme manier om klanten te werven. De klant behouden is erg belangrijk.Ook met eenvoudige service.

Reageer