Beantwoord

Een maand zonder internet (nieuwe aansluiting)

  • 26 October 2020
  • 2 reacties
  • 258 Bekeken

Beste T-Mobile,

 

Tot nu toe ervaar ik het slechtste wat ik in mijn leven heb meegemaakt wat betreft klantenservice.

Om te beginnen 31-08 heb ik een aanvraag gedaan voor Uit&Thuis van T-Mobile.

1e blunder was dat ik een simkaart geleverd kreeg op een andere naam (Ene J. **** uit Hoogvliet),

maar volgens de administratie was deze wel degelijk gekoppeld aan mij. Dit was rechtgetrokken en mijn mobiele nummer was keurig 30-09 geporteerd naar T-Mobile.

Mijn glasvezel verbinding zou 26-09 aangesloten en geactiveerd worden. Ook die dag had Guidion de installatie verricht en sindsdien zit ik zonder een degelijke verbinding in deze periode.

En de hel breekt los, wachttijden van minimaal 45 minuten, gesprekken die afgebroken worden en telkens maar u moet 5 werkdagen wachten, wij maken een ticket aan voor de backoffice.

Er was een probleem bij KPN NetwerkNL (voormalig Reggefiber) en zij hebben een systeemfout verholpen waardoor er weer een nieuwe order ingelegd kan worden. Dit hebben jullie samen met mij telefonisch na 3 weken ontdekt en mij sinds die tijd van het kastje naar de muur gestuurd te hebben.

Nu krijg ik weer te horen er is een verzoek uitgezet bij de BackOffice en u moet weer 5 werkdagen wachten totdat wij een nieuwe order doorzetten bij KPN.

U kunt in de systemen nagaan hoe vaak ik heb gebeld, hoeveel uren ik hier al aan heb besteed.

Reggefiber zegt duidelijk wij hebben een nieuwe order nodig van de uw provider. Jullie aan de telefoon wij wachten op Reggefiber.. moet ik zo nog een maand wachten?!

 

Met ongenoegen maar toch een vriendelijke groet,

Johan ter Mors

 

icon

Beste antwoord door Brian 29 October 2020, 09:21

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7

Hi @jtermors, wat balen dat het niet is gelukt. Zo te zien heb je inmiddels al een collega gesproken en hebben we de aanmelding afgebroken. Excuses dat het niet gelukt is met de aansluiting, als ik nog wat voor je kan doen laat het dan zeker weten! 

Hi @Brian, jammer dat het weer “goedkoop is duurkoop” is geworden en dat ik mijn vertrouwen in T-Mobile heb verloren. Ik kon binnen 2 uur weer aangesloten worden bij KPN (middels een patch).

 

Jammer dat T-Mobile niet zelf met KPN / Reggefiber overlegt, en jammer dat de helpdesk eigenlijk niet capabel is om te helpen alles moet door naar een backoffice of 2e lijn die geen klantcontact willen. Erger nog je wordt als klant zelf verzocht maar te bellen. (Verzoek je toch even de call historie door te nemen)

 

Nu voor iedereen het leveringsproces voor glasvezel: T-Mobile bied eenmalig alle aanvragen 1x per 2 weken bij KPNNetwerkNL (Reggefiber aan) dit gebeurd in een batch en kan zelf niet zaken wijzigen aanpassen of opnieuw invoeren. Tevens bellen naar KPN doen ze niet, vinden ze niet hun taak. Het beste is dan als je aansluting niet geleverd is om deze maar te annuleren en opnieuw aan te vragen zodat deze weer in de systemen komt. De backoffice van T-Mobile kan dit niet zelf.

 

Kortom het zal prima werken als je de helpdesk niet nodig hebt, daarnaast is het een puinhoop, ik hoop op beterschap.

 

Ik zal straks het installatiepakket terug sturen, en zal dat ook maar aangetekend doen want ook lees ik dat vaker hiermee dingen mis gaan.

 

In principe kun je niet veel doen, dan alleen maar je best doen hier, echter kaart alsjeblieft aan dat de kwaliteit van de helpdesk omhoog moet, en dus niet uitbesteden aan een club studenten of aan freelancers die in het buitenland zitten en zo wat bijverdienen. Dit lost ook meteen de grote kloof tussen de helpdesk en de administratie op.

 

Ik ga nu meer betalen maar weet wel dat ik geholpen wordt als ik een storing heb en niet dagen zonder zit. Daarnaast heb ik de nodige kosten en leed gehad afgelopen maand wat gaat T-Mobile daaraan doen?

 

Ook staat mij vrij vanzelfsprekend mijn ervaringen en opgenomen gesprekken te delen om anderen van behouden van fouten die gemaakt zijn.

 

 

 

Reageer