Beantwoord

eenmalige kosten na verhuizing

  • 6 December 2019
  • 2 reacties
  • 267 Bekeken

Beste T-Mobile,

 

Onlangs ben ik verhuisd en heb ik mijn tmobile abbonement ook mee genomen. Er zouden geen kosten zitten aan de verhuizing maar helaas ik zie eenmalige kosten van 37,50 op de komende factuur.

Waar gaat dit fout?

 

icon

Beste antwoord door Piotr 10 December 2019, 14:41

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +4

Hoi, maak je geen zorgen afspraak is afspraak. Ik verwacht dat dit door een T-Mobile moderator gecorrigeerd zal worden. Is je verhuizing naar wens verlopen? 

Reputatie 7

Hey @Wilco23,

Leuk dat we met je mee mochten verhuizen!:smile: Wanneer je gaat verhuizen dan worden er geen activatiekosten t.w.v € 30,- gerekend. Ook rekenen we geen administratiekosten. Nu is het wel zo dat de installatiekosten alleen worden kwijtgescholden bij een alles-in-1-pakket ( internet, TV en bellen). Zowel bij een nieuwe aanvraag als bij een verhuizing.

Ik ben het wél met je eens dat de e-mail die je hebt ontvangen dit niet helder toelicht. Ik heb dit daarom ook al aangekaart bij de desbetreffende afdeling zodat we dit zo snel mogelijk gaan aanpassen. Ook wil ik je graag tegemoet komen door de installatiekosten eenmalig kwijt te schelden. Dit wordt na goedkeuring aankomende maand in mindering gebracht op je factuur.

Reageer