Beantwoord

eerste decoder kosten

  • 8 July 2019
  • 2 reacties
  • 481 Bekeken

  • is een Top Poster
  • 9 reacties
Hi,

Ik heb toen ik T-Mobile Thuis bestelde 2 decoders met opnamefunctie besteld en geleverd gekregen. Aangezien ik een decoder niet gebruikte één teruggestuurd. Na een paar maanden heb ik alsnog een decoder zonder opnamefunctie besteld. Nu staat er 5 euro extra op mijn factuur. Dat zou prima zijn als het mijn derde decoder zou zijn. Maar ik heb er nu maar twee: een met en een zonder opnamefunctie. De eerste modem zonder opnamefunctie is toch inbegrepen? Dan hoef ik ook geen 5 euro extra te betalen volgens mij. Kan mijn factuur daarop aangepast worden?

Alvast dank.

Frank
icon

Beste antwoord door Glassertje 8 July 2019, 22:00

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 6
@fvb Welkom op het forum.

Welke optie heb je gekozen bij het bestellen? Heb je gekozen voor 2e ontvanger gratis?

Moet je even in je mail kijken. Als dat zo is, hoef je alleen de 5 euro te betalen voor het opnemen. Dus je krijgt 5 euro korting op de ontvanger met opname. Zolang je abonnement loopt.

Ik heb hetzelfde probleem gehad en even gebeld. De dame aan de telefoon heeft dit direct voor me aangepast.

Dit is een klant helpt klant forum met ondersteuning vanuit T-Mobile.

Een reactie van webcare kan 24/48 uur duren. Je kan alvast je abonnementsnummer in je profiel zetten. Dit kan alleen webcare zien.
Dank voor je uitleg. Ik ga even checken hoe het zat.

Reageer