Beantwoord

Eigenlijk is het oplichterij

  • 12 September 2019
  • 4 reacties
  • 479 Bekeken

Eerst 5 weken moeten wachten op aansluiting, die is er nu, en nu alleen maar problemen, met TV verbinding, minstens een paar keer in de week, nu alweer van 19.00 uur geen TV, altijd dezelfde melding, gaat gewoon weer een keer werken als er van alles van de stroom is afgehaald en opnieuw is opgestart. Volgens hoeft dit niet nodig te zijn in 2019, gewoon een incompetent bedrijf, meer kan ik er niet over zeggen.
icon

Beste antwoord door Hidden.nld 13 September 2019, 09:47

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Hallo @Henrys,

Welkom op de community!
Zo nu de eerste frustraties er uit zijn kunnen we misschien opzoek naar een oplossing zodat je tv kan kijken zoals het hoort.

Voor we verder kunnen gaan hebben we wat informatie van je nodig. ik ben namelijk geen medewerker van T Mobile dus kan dat niet in zien.

Volgens mij jeb je een Zyxel T50 modem en een klein zwart kastje zonder display voor de tv.

Welke internet snelheid heb je ?
maak je gebruik van glasvezel of dsl?
heb je het tv kastje direct met een kabel aangesloten op het modem of maak je gebruik van een draadloos kastje of een switch ?
welke foutmelding krijg je op het scherm
Heb alles (modem en TV kastje) een keer of 3 van de stroom afgehaald en dan werkt het weer, dit gebeurd zo'n 2 a 3 x in de week, onacceptabel.
@Henrys Hier kunnen we niet zoveel mee, heb je ook nog antwoorden op de vragen van @Hidden.nld zodat we je misschien verder kunnen helpen.
Reputatie 7
Hi @Henrys, ik kijk graag met je mee maar zoals @Doornekamp33 al aangeeft hebben we dan wel wat meer informatie nodig. Ik heb al wel op afstand met je meegekeken en het goede nieuws is dat je verbinding er prima uit ziet! Je haalt de volle snelheid en ik zie wegval op TV. De vraag is wat er dan precies gebeurt, als je dit wat meer toe zou kunnen lichten dan denken we graag mee met een oplossing!

Reageer