Beantwoord

Extra installatiekosten bij kapotte aansluiting?

  • 14 December 2017
  • 4 reacties
  • 176 Bekeken

  • heeft eerste post geplaatst
  • 2 reacties
Hoi,

Ik wil graag overstappen naar internet thuis van t-mobile. Het probleem is dat bedrading die door mijn meterkast naar de aansluiting kapot is. Zou reparatie/ aansluiten door een monteur van jullie de standaard 37,50 euro kosten of komen daar extra kosten bij? En wat voor een prijs kan ik dan ongeveer verwachten?

mvg Jesse
icon

Beste antwoord door Hidden.nld 14 December 2017, 21:53

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 2
Hoi,
Het probleem is dat bedrading die door mijn meterkast naar de aansluiting kapot is.

Als het om bedrading vóór het aansluitpunt gaat, dan is dat in principe onderdeel/eigendom van de netwerkbeheerder. De kosten zouden zover ik weet dan niet voor jouw rekening moeten komen. Ik vraag me wel af hoe je op dit moment internet ontvangt, wanneer de bedrading kapot is.

Gaat het om de bedrading na je aansluitpunt, dan zijn eventuele herstelkosten in principe voor jezelf.

Verder zou ik even de reactie van een medewerker afwachten, alvorens je overgaat tot bestellen.
Bedankt voor je reactie. Volgens mij gaat het om de bedrading na mijn aansluitpunt. Mijn schoonpa is handig en heeft de losse bedrading toch tot een functionele internetverbinding aan kunnen sluiten.
Ik denk dat hij het wel nog een keer kan, maar de wifi is erg slecht wanneer het signaal uit je meterkast moet komen haha..

Ik wacht inderdaad maar even de reactie van een medewerker af.
Reputatie 7
Hoi Jesse,

een bezoek van een monteur bij een doe het zelf of een storing is gratis.(*)
een bezoek van een monteur op verzoek van een klant (dus geen storing of installatie) kost 55 euro.

de bijkomende kosten kun je terug vinden op https://thuisservice.t-mobile.nl/thuis-assets/downloads/tarieven/thuis-tarieven-werkzaamheden.pdf bestaande uit materiaal en tijd voor werkzaamheden die niet binnen het bezoek vallen (zoals het trekken van kabels)
Oke bedankt voor de info!

Reageer