Beantwoord

Factuur downloaden lukt niet

  • 12 January 2021
  • 2 reacties
  • 342 Bekeken

  • is net lid geworden
  • 0 reacties

Hallo,

Ik ben nieuw met Tmobile thuis en ik wil graag mijn factuur downloaden.

 

Via: https://thuismy.t-mobile.nl/rekeningen lukt met me niet op een factuur te downloaden.

 

 

Werkt de download knop niet?


Hoe of waar kan ik anders mijn rekening downloaden?

 

 

icon

Beste antwoord door Jason van Odido 13 January 2021, 12:01

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +16

Goedemiddag @Hark, van harte welkom op de Community!

We hebben momenteel last van een kleine bug die voor haperingen in de communicatie tussen het facturatiesysteem en de Rekening tab zorgt. Geen zorgen, dit wordt elke dag aangepakt en opgelost. Ik verwacht dat je morgen weer alle facturen kunt inzien op My T-Mobile Thuis. 

Hier kom ik zo snel mogelijk bij je op terug!

Reputatie 7
Badge +16

UPDATE: de factuur is inmiddels zichtbaar gemaakt, zo kun je nagaan wat de specificaties zijn: Rekeningen inzien.

Mocht ik nog iets voor je kunnen doen, let me know. Stay safe en veel plezier met jouw abonnement!

Reageer