Beantwoord

Factuur modem geïncasseerd, ondanks schriftelijke toezegging dit niet te doen

  • 24 September 2020
  • 8 reacties
  • 260 Bekeken

Geschiedenis:

5-6 T-Mobile Thuis opgezegd;

7-7 T-Mobile geeft aan modem nog niet te hebben ontvangen (was eerder nog niet gevraagd)

9-7 T-Mobile geeft aan Modem binnen 30 dagen te willen ontvangen

9-7 Pakketje op de post gedaan (https://jouw.postnl.nl/track-and-trace/3SLFVZ913222048-NL-1117ZZ)

Met bijgevoegd volgens de instructie een briefje met klantnummer ed.

10-7 T-Mobile geeft aan verkeerde emails te hebben verstuurd

16-7 T-Mobile geeft weer aan Modem niet te hebben ontvangen

16-7 Heb mail gestuurd naar klantenservice@t-mobilethuis.nl (Ticket#2020071611016768)

17-7 vraag voor verzendbewijs, deze direct opgestuurd;

17-7 bevestiging gehad dat ik me geen zorgen zou hoeven te maken. Dat ik toekomstige mails zou negeren en wanneer er een boete op de rekening staat dit moest aangeven.

21-9 Helaas is de boete toch van de rekening gehaald.

Gewenste oplossing:

Graag dit corrigeren en het retour ontvangen van de 75 €

 

icon

Beste antwoord door Jason van Odido 25 September 2020, 17:09

Bekijk origineel

8 reacties

 @Sander kun je mij hierbij helpen of een collega vragen hier naar te kijken? Bedankt alvast voor het meedenken.

https://community.t-mobile.nl/t-mobile-thuis-van-bestelling-tot-installatie-496/onterechte-incasso-voor-modem-325966 lijk ook niet de enige met dit probleem 

Reputatie 7
Badge +14

Hallo @Marko Vergeer  Welkom! Ik heb even gevraagd of er een moderator is die dit kan nakijken. 
sorry voor het ongemak.

Wel even geduld hebben, ik garandeer niets maar doe mijn best.

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @Marko Vergeer, sorry dat ik niet eerder gereageerd heb, ik heb dit meteen vergoed voor je en zal ervoor zorgen dat je het te compenseren bedrag teruggestort krijgt. Je bent inderdaad niet de enige met dit probleem en we zullen er alles aan doen om dit euvel bij een ieder te verhelpen. Belangrijker nog: het moet bij de kern aangepakt worden zodat het niet meer voorkomt. 

Ondanks de perikelen, hoop ik dat je een geweldig weekend zult hebben! 

@CrisTien Bedankt voor het ter attentie brengen van dit topic! 

@Jason @CrisTien fijn dat jullie dit snel hebben opgepikt. Bedankt! En jullie ook een fijn weekend.

@Jason Er gaat nog iets niet goed in het proces. Ik zie wel in de facturen dat het geld overgeboekt zou moeten zijn. Alleen helaas staat de 75 euro niet bij mij op de rekening :frowning2:

Heb een nieuwe vraag aangemaakt just to be sure… https://community.t-mobile.nl/mijn-factuur-betalingen-425/mijn-facturen-geeft-aan-dat-ik-geld-terug-krijg-maar-heb-het-niet-op-mijn-rekening-327150

Reputatie 7
Badge +16

Goedemiddag @Marko Vergeer, top dat je het aankaart hier en sorry dat ik dit niet correct uitgelegd heb. Dat is volledig aan mij te wijten, ik denk dat ik in alle ijver het vergoedingsproces onbewust vergeten ben uit te leggen dus hier volt de uitleg alsnog:

Je krijgt het te vergoeden bedrag teruggestort op jouw rekening. Omdat jouw contract echter al geëindigd is, wordt een vergoeding pas 32 dagen na de afboekdatum (incassodatum) overgemaakt. Dit komt omdat deze los moet staan van de eindfactuur en er niets in mindering kan worden gebracht op een factuur. Omdat de incassodatum 21 oktober zou zijn geweest, wordt de € 75,00 die wij jou schuldig zijn, 32 dagen na die datum overgemaakt. Het bedrag zal dan op de eerstvolgende maandag overgeboekt worden. Houd er alsjeblieft wel rekening mee dat er daarna nog maximaal vijf werkdagen overheen gaan voordat het daadwerkelijke overgemaakt wordt. Dit heeft te maken met de ovedrachttijd tussen banken onderling. Hopelijk heb ik hiermee je vraag beantwoord!

Reageer