Wil je overstappen naar T-Mobile Thuis? Gaaf! We maken de overstap zorgeloos met onze Overstapservice en helpen jou probleemloos over te stappen naar T-Mobile Thuis. We doen er alles aan om de overstap zo soepel mogelijk te laten verlopen. Wij zeggen je huidige provider voor je op en zorgen ervoor dat je vlekkeloos overgaat op onze verbinding.
Is je T-Mobile Thuis bestelling geplaatst? Lees dan verder hoe je de Overstapservice aanvraagt voor een zorgeloze overstap. We behandelen de belangrijkste punten zodat voor jou helemaal helder is wat er gebeurt tijdens de overstap en hoe we het aanpakken.
Belangrijke tips voor de Overstapservice
Bij je bestelling op onze website of via de telefoon kan je aangeven gebruik te willen maken van de Overstapservice. Vervolgens willen we natuurlijk nog even weten welk abonnement je wilt opzeggen en bij welke provider je zit. Hierover sturen wij een e-mail ter herinnering. De gegevens kun je vervolgens invullen bij My T-Mobile Thuis. Kun je nog niet inloggen, check dan deze uitleg.
- Geef binnen drie werkdagen na je bestelling bij ons de gegevens van je huidige internetaanbieder door.
- Controleer of de gegevens die je aan ons doorgeeft, overeenkomen met de gegevens die bekend zijn bij je huidige aanbieder. Vaak vind je deze gegevens in je persoonlijke omgeving of e-mails van je huidige aanbieder.
- Controleer of je woonadres overeenkomt met het leveradres.
- De ingangsdatum bij T-Mobile Thuis mag minimaal één maand en maximaal drie maanden in de toekomst liggen. Dit is de afspraak tussen de aanbieders die je kunnen helpen met een overstap.
- Check je huidige contracttermijn. Zit je nog vast aan een bepaalde contracttermijn? Dan kan je huidige aanbieder een boete in rekening brengen. Vraag dit dus even na.
- Er moet minimaal een internetabonnement actief zijn. Overstapservice geldt niet bij alleen TV of Vast Bellen.
- Het oude en nieuwe contract dienen van hetzelfde type zijn: particulier of zakelijk; omdat Thuis enkel particulier levert, zijn zakelijke abonnementen niet geschikt voor de Overstapservice.
- Eén Overstapservice per abonnement. Je kunt niet bij meerdere providers gebruik maken van de Overstapservice.
Ik ben de Overstapservice vergeten aan te vragen. Kan dat alsnog?
Ja, dit kunnen we binnen zeven dagen na je aanvraag nog voor je aanpassen, hierna is dit niet meer mogelijk en zal je zelf het abonnement bij je huidige provider op moeten zeggen. De enige voorwaarde hiervoor is dat je wensdatum voor de start van je nieuwe abonnement minstens 15 dagen in de toekomst ligt. Neem voor het aanvragen van de Overstapservice contact op met de klantenservice en geef de volgende informatie door:
Je huidige aanbieder
- Het contractnummer
- De laatste 3 cijfers van je IBAN
- Je telefoonnummer
- De achternaam op het contract van je huidige aanbieder
Aanbieders waarbij de Overstapservice mogelijk is
Bij onderstaande aanbieders maken wij de overstap voor je in orde:
- Breedband Helmond
- Budget Alles-in-1 (Vroeger NEM / NLE /NLX)
- Delta / Zeelandnet
- Freedom Internet (afsplitsing XS4ALL)
- Glasnet
- IP One
- KPN (ook oud Telfort klanten)
- MTTM
- Online
- Oxxio
- Plinq
- SpeakUp
- Stichting Kabeltelevisie Pijnacker Nootdorp (SKP)
- Tele2
- T-Mobile Thuis
- Trined
- Voiceworks
- XS4ALL (overstapnummer is niet gelijk aan klantnummer)
- Youfone
- Ziggo
Vind je jouw huidige aanbieder niet in dit rijtje terug? Dan kunnen we de overstap jammer geneog niet voor je regelen. Hieronder lees je hoe je zelf eenvoudig je huidige abonnement opzegt.
Zelf je huidige abonnement(en) opzeggen
Zeg je zelf je huidige abonnement op? Dit kun je het beste doen zodra je installatieafspraak bekend is. Houd ook rekening met de opzegtermijn van je huidige aanbieder. Zo voorkom je dat je offline raakt of met dubbele kosten zit.
We helpen je graag bij het opzeggen. Daarom hebben we een opzegformulier die je kunt gebruiken. Je hoeft alleen nog jouw gegevens en die van je huidige provider in te vullen. Hieronder vind je een lijst met de adressen van providers. Heel simpel!