Sticky

[FAQ] Nieuwe aanvraag: alles op een rijtje

Toon eerste reactie

30 reacties

Reputatie 5
Badge +3
Hi @Jeannette_Culemborg,

Wat lief dat jij dat voor je ouders een T-Mobile Thuis abonnement regelt! Ik help jou en je ouders dan ook graag. Wij zorgen ervoor dat de aansluiting helemaal in orde is. Dus wanneer de monteur langskomt om de apparatuur te installeren, is alles klaar om in werking te gaan. Mochten jullie nog vragen hebben, of mocht ik je nou nog ergens bij kunnen helpen, laat me dat dan gerust weten!

Hi @El Prince,

Ik heb het meteen voor je gecheckt, het is niet mogelijk om jouw internet eerder in te laten gaan. Alles staat al gepland en dat kunnen we niet meer wijzigen. Bij glasvezel is het noodzakelijk dat een monteur alle apparatuur installeert. Dit doen we om jou te beschermen. Glasvezel kan je ogen erg beschadigen en als je iets kleins verkeerd doet, kun je veel schade aanrichten aan je internetlijn en zo ook jouw portemonnee. Laten we deze situatie dus zeker niet veroorzaken!

Hoi @JHtmobile,

Goed dat je aan de bel trekt! Ik zie dat mijn collega je op weg heeft kunnen helpen. Er zit iets mis in jouw internetlijn. Hier is een monteur voor aangestuurd. Ik zie dat het je gelukt is om een afspraak te maken daarmee. Super! Maak je geen zorgen om de kosten, je gaat pas betalen zodra jij kunt genieten van T-Mobile Thuis. Heb je ook T-Mobile Mobiel? Stuur mij dan gerust een privébericht, dan zorg ik dat je de komende dagen via die weg unlimited online kunt zijn!
Goedemiddag,

Ik heb een vraag over mijn bestelling van T-Mobile thuis.
Heb gisteren de bestelling geplaatst en als datum 3 Januari gekozen. Het betreft een nieuwbouw woning met glasvezelaansluiting.
Nu hoop ik dat ik spoedig TV en Internet kan krijgen aangezien ik vrijdag 28 December ga verhuizen.
Glasvezel oplevering heeft ook langer geduurd dan de planning was.
Hopelijk kunt u mij helpen om de bestelling wellicht iets sneller te laten verlopen?
Ik dank u alvast hartelijk voor uw antwoord,

Vriendelijke groet,

Maarten
Reputatie 5
Badge +4
Hi Maarten, als eerste gefeliciteerd met je nieuwe woning! 🙂 Fijn dat je voor T-Mobile Thuis hebt gekozen, we gaan voor je aan de slag. Ik heb meteen met je meegekeken en inmiddels staat je aansluiting gepland voor 9 januari, dat gaat dus helemaal lukken! Als je nog vragen hebt stel ze dan gerust en alvast van harte welkom!
Tot nu toe niet tevreden met het nieuwe abonnement. Deze zou vandaag ingaan maar op de een of andere manier is de afspraak geannuleerd door Guidion.Ook het installatiepakket nog steeds niet ontvangen!! Bij T-Mobile wisten ze ook niet waarom de annulering door Guidion geplaatst was . Want de aansluiting was gewoon geschikt voor glasvezel en dat heb ik nu al namelijk bij een andere provider. Er zou een nieuwe afspraak gemaakt worden. Dat moet nog steeds gebeuren. Vandaag gaat mijn oude internet eraf. Dus....geen internet en tv dit weekend!! Alweer gebeld met T-Mobile en wordt verteld dat de aansluiting bezet is . Ik heb mijn huidige provider netjes opgezegd en die vindt het ook allemaal maar erg vreemd. Op mijn T-Mobile thuis account staat dat de monteur zelfs nog komt vandaag en niks over annulering. Heel vreemd allemaal. Dit is geen fijne start voor T-Mobile.
Reputatie 6
Badge +5
Hoi @Roy Enschede,

Leuk dat je voor ons hebt gekozen als provider! Ik heb meteen uitgezocht wat er aan de hand is. Je oude provider zit niet aangesloten bij club providers die werken met de overstapservice. Dan kan een overstap op problemen stuiten. In jouw geval gooit de opzegging bij de oude provider roet in het eten. Omdat de geplande afspraak met onze monteur op een datum was waarop het oude abonnement nog actief was zorgde dit ervoor dat wij niet van de glasvezel gebruik mochten maken van je oude provider. Je had immers nog een actief abonnement bij hen! Aangezien de lijn nu vrij is, kun je opnieuw een monteursafspraak inplannen. Op die datum zal alles bij jou weer werken. Heb je nog geen afspraak? Dan kun je nu bellen met Guidion op 088-2000151 om een monteur in te plannen. Zo hoop ik dat je snel weer online bent!

Reageer