Beantwoord

FO lampje brand niet

  • 26 juni 2019
  • 4 reacties
  • 370 Bekeken

Geen wan verbinding op de glasvezel. FO link is er niet.

WAAROM moet het zo lang duren voordat die geactiveerd word, dan wel gebeld word door de techneuten van KPN/Reggefibre??

ik wacht nu al 5 werkdagen op een telefoontje van die mensen.

Oja, ik heb al unlimited op mijn telefoon, maar in een gebied waar te weinig dekking is heb ik binnenshuis daar niets aan om ik binnen bijna geen bereik heb. (Ik moet buiten bellen en voor 4G moet ik ook buiten zijn)

graag snel een oplossing!!!!!
icon

Beste antwoord door Glassertje 26 juni 2019, 16:07

@Bergeend Dat is inderdaad mooi balen. Ik lees wel vaker hier problemen over KPN NetwerkNL. En het probleem is dat T-Mobile zolang niks kan doen.

Ik weet niet of je ook mobiel hebt van T-Mobile? De moderators en superusershier delen regelmatig unlimited data bundels aan voor deze situaties en ter overbrugging,

ik weet het, niet ideaal maar beter dan niks.

Ik ben ookm maar een klant. Dit is eigenlijk een klant helpt klant forum. Bij veel problemen komen we vaak onderling wel uit, Komen we er niet uit of er moet iets veranderd worden, dan komen de T-Mobile Moderators in beeld. Dit zijn medewerkers van T-Mobile. Ze lezen mee en zo nodig reageren ze meestal tussen de 24/48 uur.

Ik hoop dat je probleem vlug opgelost wordt.

Ow en heb er zeker wel bewondering voor de medewerkers. Ik zou het niet kunnen heel de dag afgesnauwd worden.
Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 5
Badge +3
Hallo @Bergeend Welkom op het forum.

Wat vervelend dat het niet werkt. Ik begrijp dat dit om een nieuwe aansluiting gaat? Zo ja, wanneer zou de opleverdatum zijn?
Hi @Glassertje,

Mijn aansluiting zou vorige week woensdag (19-6) opgeleverd zijn volgens de monteur die vorige week donderdag (20-6) de boel aansloot. (Dag na de technische oplevering dus)

Volgens de monteur hoeft alleen KPN/Reggefiber nog wat te doen, wat eigenlijk al gedaan zou zijn.

Deze aanvraag is ingediend op 22-5, een maand eerder dus.

En even voor de duidelijkheid: Alle lof voor de klantenservice. Deze dames en heren staan me netjes te woord en zijn helaas ook aan handen en voeten gebonden aan protocollen. Ze willen wel, maar kunnen of mogen niks.
Mijn irritatie betreft de technische dienst T-Mobile in samenwerking met KPN/Reggefiber.

En helaas ben ik niet de enige die hier last van heeft lees ik op dit forum.

Ik hoop dat jij een oplossing weet, dan wel de boel kan versnellen.
Reputatie 5
Badge +3
@Bergeend Dat is inderdaad mooi balen. Ik lees wel vaker hier problemen over KPN NetwerkNL. En het probleem is dat T-Mobile zolang niks kan doen.

Ik weet niet of je ook mobiel hebt van T-Mobile? De moderators en superusershier delen regelmatig unlimited data bundels aan voor deze situaties en ter overbrugging,

ik weet het, niet ideaal maar beter dan niks.

Ik ben ookm maar een klant. Dit is eigenlijk een klant helpt klant forum. Bij veel problemen komen we vaak onderling wel uit, Komen we er niet uit of er moet iets veranderd worden, dan komen de T-Mobile Moderators in beeld. Dit zijn medewerkers van T-Mobile. Ze lezen mee en zo nodig reageren ze meestal tussen de 24/48 uur.

Ik hoop dat je probleem vlug opgelost wordt.

Ow en heb er zeker wel bewondering voor de medewerkers. Ik zou het niet kunnen heel de dag afgesnauwd worden.
@Glassertje helaas.

Die vouchers zijn erg aardig en ook al aangeboden, maar bij mij niet van toepassing. Ik heb namelijk al unlimited. Daarnaast werkt het niet daar ik binnenshuis (bijna) geen ontvangst heb. (Geen schuld T-Mobile maar gemeente).

Dus fingers crossed dat ik snel mijn verbinding heb.

Reageer