Beantwoord

foutje Tmobile geen internet geen tv

  • 26 January 2021
  • 1 reactie
  • 109 Bekeken

Op 22-1 1800 uur monteur langs geweest voor installatie nieuw hardware ivm abonnementsverlenging/aanpassing. Binnen 5 minuten conclusie dat er geen signaal is. Blijkt verkeerd omgezet in wijkcentrale. Monteur kon niks meer voor ons doen. Iedereen al naar huis. Wordt maandagochtend opgepakt via Backoffice. stuurt 2 vouchers voor unlimited mobile om het weekend door te komen. Weekend geen internet/tv  25-1 1500 uur maar eens gebeld, klantenservice meld nog niet opgepakt door backoffice. Ze hebben hier 4 dagen de tijd voor. 26-1 1500 uur maar weer gebeld met klantenservice. Tja, nog niet opgepakt door backoffice. Ze hebben achterstand daar. Via hotspot proberen thuis te werken. Unlimited blijkt geen unlimited, elke GB apart opvragen als het op is. Dat is niet handig voor werken met MS Teams. Zal worden teruggebeld om te vertellen wanneer aansluiting in wijkkast wordt hersteld. Niet terug gebeld. Wederom gebeld met vraag wanneer dit wordt opgepakt of opgelost. Meneer, als u mazzel heeft dan voor het weekend. Teruggebeld of aansluiting gefixt? geen reactie. Nog steeds in een donker huis, Verlichting via Hue, slimme thermostaat moet handmatig ingesteld worden. Geen internet, geen tv . 

Niet wat ik er van gehoopt had. Na 10 jaar klant Tmobile thuis nog geen duidelijkheid of en wanneer en hoe dit opgelost wordt. Dat er een foutje gemaakt wordt kan ik me voorstellen maar dat dit zo, zonder informatie en perspectief tot op heden NIET wordt opgelost. Daar baal ik van ! Neem een voorbeeld aan bv Cool Blue

Reageren mag maar dan wel graag met een concrete oplossing en tijd

 

icon

Beste antwoord door Brian 28 January 2021, 15:48

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7

Hi @Hans 1969 Ik zie dat er een afspraak staat voor vanmiddag, dat gaat helemaal goedkomen! :slight_smile:  

Reageer