Geen aansluiting, wacht al sinds 17 december

  • 30 December 2019
  • 4 reacties
  • 249 Bekeken

Goedemorgen. 
 

Omdat ik tot nu toe zo ongeveer elke tweede dag gebeld heb waar mijn aansluiting blijft en dit geen effect heeft, dan maar in het openbaar mijn enorme onvrede kwijt. Dan loop ik er in ieder geval niet meer alleen mee. 
 

Was ik er maar nooit aan begonnen. Vorige bewoners hadden een andere provider. Ik dacht er voordeel van te hebben door over te stappen naar T-mobile, er was een aanbieding met black friday, ik heb er twee mobiele abonnementen lopen en ik was 10 jaar klant in het buitenland en daar altijd heel tevreden. 
 

Aangevraagd op 1 december 2019, brief in huis dat ik op 17 december 2019 internet zal hebben, vóór 18.00 uur. Mooi, we verhuisden een paar dagen eerder, dus dat kwam goed uit. Toen dacht ik nog dat het wel goed zou komen. Om 18.30 uur gebeld, want ik ben niet zo technisch en misschien klopt er wel iets niet met wat ik aangesloten had. Het oude kastje was al weg, ik weet nu nog steeds niet of de stekkertjes goed zitten. 
Nee, mevrouw, u hebt het absoluut goed aangesloten en er is alleen een actie van KPN nodig. Dat komt goed, eind deze week moet dat gelukt zijn. Die moeten even iets omzetten, duurt hoogstens 2 dagen nog.
 

Oke, ik heb duidelijk nog teveel vertrouwen in de mensheid en de medewerkers van de klantenservice zijn ècht heel aardig. Zij kunnen er ook niks aan doen, moeten ook maar al die klagende klanten met een kluitje in het riet sturen. In ieder geval kreeg ik een voucher. 
 

Die voucher is wel leuk, maar de hotspot loopt via mijn zoon, die heeft nog het meest behoefte aan internet, en hij is niet altijd thuis. Dus mijn mobiele data ook maar weer opgehoogd en twee dagen later maar weer gebeld. Weer mooie verhalen, alle begrip en veel sorrys. Helaas kan ik met al die sorrys nog steeds geen tv kijken of mijn bankzaken via internet regelen.

 

Elke keer dat ik bel, word ik zoet gehouden met een ‘het duurt niet lang meer’, ‘ze werken ook in het weekend bij kpn, dus het kan best ineens op zaterdagavond gaan werken’ en also u overstapt duurt het sowieso nog een maand, u kunt beter blijven wachten op deze aansluiting. De mooiste was ‘ik zie dat u een wensdatum had opgegeven, tja.. dat lukt niet altijd natuurlijk’ - wat? Ik heb helemaal geen wensdatum gegeven, deze datum kwam vanuit jullie en paste mij wel goed. Ik zou wensen dat dit de aansluitdatumdatum was!
 

Inmiddels ben ik er klaar mee. Het internet via de voucher is bijna weer afgelopen, dan zijn we toe aan de derde. En dat is inmiddels ook superlangzaam, dus de limiet zal wel verbruikt zijn. Gister heb ik een mobiele bundel gekocht, die na 8 uur compleet op was?? Terwijl ik de hele middag ergens zat waar ik geen/amper Internetverbinding had en ik deze maar 1 keer gebruikt heb om iets op te zoeken. Om 21.30 uur kwam een sms dat ik 80% verbruikt had en om 21.31 uur dat het op was. Dus ook dat klopt niet en mijn geduld is nu echt op. 
 

Ik ben benieuwd naar de mogelijkheden om dit op te zeggen, want dit kan eeuwig zo duren. Eenmaal over die 14 dagen heen, zit je al vast. Ik lees hier genoeg identieke verhalen, echt een goed gevoel krijg ik niet meer. Er wordt niks geleverd en als er zo met nieuwe klanten omgegaan wordt, stemt dat niet hoopvol voor de toekomst. Ik heb geen aansluiting, geen zicht op een aansluiting, maar ook geen oplossing, niks. En dat in 2019, waar zo ongeveer alles via internet gaat. Triest!!!! Ik ben zwaar teleurgesteld en heb inmiddels de hoop op een werkende verbinding opgegeven. Goedkoop blijkt wederom duurkoop! Jammer. 


Ik snap dat het een eerstewereldprobleem is hoor. Het is alleen maar een internetverbinding. Maar als ik die niet had gewild, had ik er geen afgesloten en als er me niet een beloofd was op de 17e, had ik me er niet druk om gemaakt. 
 

 


4 reacties

Reputatie 7

Hey @Har79,

Ik wilde je graag aan een oplossing helpen! Tot mijn spijt zie ik dat je inmiddels je T-Mobile Thuis abonnement hebt opgezegd. Ik betreur dat we je niet tijdig aan een oplossing konden helpen. :disappointed:  Hoe dan ook hoop ik dat we je in de toekomst wel mogen verwelkomen en dat de installatie dan wél vlekkeloos verloopt. Fijne jaarwisseling gewenst!

Ja, echt heel jammer! Mijn geduld was echt op. Volgens mij had dit nu lang genoeg geduurd. Van nog langer uitzichtloos wachten, wordt niemand echt gelukkig. Jullie ook niet, van mijn telefoontjes en de vouchers, ik niet van al die extra mobiele bundels die ik gekocht heb. Het mocht gewoon niet zo zijn! 

Dat het door KPN kwam, begrijp ik ook wel, maar dat kan niet mijn probleem zijn. Ik ben jullie klant, niet van KPN en kan er niks aan doen dat daardoor alles stagneert. Dan moeten jullie daar iets voor regelen, want ik lees het wel vaker. En mij niet zeggen dat ik op 17 dec internet zal hebben, als dat op 30 dec nog niet geregeld is. 

Mobiel ben ik echt altijd heel tevreden geweest, daarom wilde ik ook graag bij jullie blijven. Maar dit schiet niet op. 
 

Alle medewerkers van de klantenservice waren wel echt altijd heel aardig en behulpzaam, dat heb ik hun ook telkens gezegd en wil ik hier ook benadrukken, alle lof voor hun geduld en vriendelijkheid! 

Ik moet elke keer als mijn modem opnieuw is opgestart het tv-kastje van de tv liskoppelen en weer aankoppelen…Heb je dat al geprobeerd?

succes

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @MinnieMay, superlief dat je wilt helpen, echter reageer je op een reactie van twee jaar geleden - is natuurlijk absoluut niet erg en kan een keer gebeuren. Houd er wel alsjeblieft rekening mee dat het “bumpen” van topics niet toegestaan is. Daarmee bedoelen we het reageren in oudere topics waarin al een poosje geen interactie meer is - tenzij je natuurlijk de topicstarter bent. Thanks voor je begrip! 😊

Dat gezegd hebbende, kan ik je helpen met het modem en/of de TV Box? Het is niet gebruikelijk dat je bijvoorbeeld elke week je modem dient te herstarten. Als je hulp kunt gebruiken, let me know!

Reageer