Beantwoord

geen afspraak met Guidion

  • 27 October 2020
  • 2 reacties
  • 197 Bekeken

Sinds anderhalve week heb ik mij 4g router in huis met buitenontvanger. Gelijk aangemeld bij Guidion om een monteur te regelen. Op de site wordt aangegeven dat het te druk is en dat er niets ingepland kan worden. Vervolgens mail gestuurd 2x wordt niet op gereageerd. Vandaag gebeld en er wordt aangegeven dat een andere afdeling dit afhandelt omdat wij in een buitengebied wonen en de route daarop aangepast moet worden. Eigenlijk heb ik nog nooit zoiets belachelijks gehoord! Vervolgens gevraagd of ik doorverbonden kon worden met die afdeling maar dat kon niet ik kreeg wel een mailtje. Nog steeds niets gehad. Werd ook behoorlijk slecht geholpen aan de telefoon. Ik heb geen idee op welke manier ik nu dus een afspraak moet maken en heb niets aan mijn gekochte product. Als ik de berichten van Guidion zo lees ben ik blijkbaar 1 van de velen. Wat kan T-Mobile voor mij doen? Ik zit met een gekocht product via jullie waar ik niets mee kan.

icon

Beste antwoord door Marcel MCi 27 October 2020, 21:07

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +2

Hallo Beer19677,

Vervelend dat de afspraak maken zo moeizaam gaat.

Om een monteur te krijgen zal je toch contact moeten hebben met Guidion. Je zou 's morgens direct om half 9 kunnen bellen om de status na te vragen. Dan is de wachttijd misschien nog redelijk.

Je kunt - voor tijdelijk - wel de router met buitenantenne eenvoudig zelf installeren. Je kunt het sim-kaartje in het daarvoor bedoelde vakje van de buitenantenne plaatsen, een netwerk-kabel (meegeleverde kabeltje, of een eigen wat langere netwerk-kabel) verbinden tussen de buitenantenne en de router. Plaats de antenne ergens binnen waar redelijke 4G ontvangst is, bijvoorbeeld bij een raam. Dan kan je hem in principe gebruiken in afwachting van een monteur die de antenne buiten kan ophangen.

Met vriendelijke groet,

Marcel

Beste Marcel,

In mijn vraag geef ik aan dat Guidion mij niets kan vertellen en op een e-mail moet wachten. Ik krijg dus wel iemand aan de telefoon maar die kan mij niet helpen. Echt waardeloos als je iets wordt beloofd en vervolgens geen enkele helpdesk je kan/wilt helpen en het maar zelf op moet lossen. Niet echt klantgericht als je het mij vraagt. T-Mobile trekt z'n handen wel erg makkelijk van zaken die zij uitbesteed.

Reageer