Beantwoord

Geen bevestigingsmail ontvangen

  • 21 december 2017
  • 1 reactie
  • 488 Bekeken

Hallo,

Twee dagen geleden heb ik een nieuwe aansluiting aangevraagd maar hier geen bevestigingsmail van ontvangen. Ik kan wel inloggen op my T-mobile thuis, maar daar staat deze verontrustende boodschap:

Ai! We zien een foutje in je bestelling van T-Mobile Thuis. We zijn er nu mee bezig. Je hoort zo snel mogelijk van ons.

Wat kan ik hiermee? Mijn klantnummer is LLH50187
icon

Beste antwoord door Kevin_TMT 23 december 2017, 16:09

Hallo jurjen_
Er is een dubbele order op dit adres, vandaar dat je ook nog geen bevestiging hebt ontvangen. Na de kerstdagen zal er contact met je worden opgenomen hierover!
Fijne feestdagen!
Bekijk origineel

1 reactie

Hallo jurjen_
Er is een dubbele order op dit adres, vandaar dat je ook nog geen bevestiging hebt ontvangen. Na de kerstdagen zal er contact met je worden opgenomen hierover!
Fijne feestdagen!

Reageer