Beantwoord

Geen bevestigingsmail ontvangen

  • 21 December 2017
  • 4 reacties
  • 733 Bekeken

Hallo,

Twee dagen geleden heb ik een nieuwe aansluiting aangevraagd maar hier geen bevestigingsmail van ontvangen. Ik kan wel inloggen op my T-mobile thuis, maar daar staat deze verontrustende boodschap:

Ai! We zien een foutje in je bestelling van T-Mobile Thuis. We zijn er nu mee bezig. Je hoort zo snel mogelijk van ons.

Wat kan ik hiermee? Mijn klantnummer is LLH50187
icon

Beste antwoord door Kevin_TMT 23 December 2017, 16:09

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @Madelon Nieuwold,van harte welkom op de Community en bij Thuis! 

In sommige gevallen duurt het ietwat langer voordat je een e-mail met het contract ontvangt. Gelukkig is deze nu wel verstuurd; heb je het contract in goede orde ontvangen? Mocht je toch nog hulp kunnen gebruiken, laat het dan zeker weten! 😊

Reputatie 7
Badge +7

Hallo @Madelon Nieuwold ,

Welkom op de Community, via onderstaande link kun je al veel informatie lezen.(link is klikbaar)

Als er dan nog vragen zijn kun je ze altijd weer hier stellen.

Hallo, ik heb gister een nieuwe wifi aansluiting besteld en zou mijn contract in de bevestigingsmail moeten ontvangen. Helaas heb ik deze mail niet ontvangen. Mijn naam is Madelon Nieuwold en mijn ordernummer is XXXX

Moderator edit: geen persoonsgegevens en gevoelige informatie in een openbaar bericht plaatsen, alsjeblieft.

Hallo jurjen_
Er is een dubbele order op dit adres, vandaar dat je ook nog geen bevestiging hebt ontvangen. Na de kerstdagen zal er contact met je worden opgenomen hierover!
Fijne feestdagen!

Reageer