Beantwoord

Geen brandend WAN lampje bij aansluiten modem

  • 25 maart 2019
  • 1 reactie
  • 721 Bekeken

Goedemiddag,

Na installatie van het modem (2 dagen geleden), gaat het WAN lampje maar niet branden. Herhaaldelijk de stekker eruit gehaald, gewacht en gereset, maar dit lost het probleem niet op. Installatievideo en stap-voor-stap instructies er allemaal bij gehad: geen resultaat, helaas.

Help?

Alvast bedankt!
icon

Beste antwoord door Brian 27 maart 2019, 15:45

Hi @1Sascha86, daar gaan we meteen naar kijken! Heb je de modem aangesloten met de juiste bijgeleverde kabel? En is de modem rechtstreeks aangesloten op het ISRA-punt (aansluitpunt)? Deze zit meestal in de meterkast. Als je de modem aansluit op een wandcontactdoos in de muur dan kan het zijn dat de modem geen signaal als dit punt niet verbonden is met de ISRA. Omdat je nu al langer zonder internet zit heb ik meteen een monteur voor je ingeschakeld. Je ontvangt zo direct een sms/e-mail om een afspraak met een monteur in te plannen!
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +7
Hi @1Sascha86, daar gaan we meteen naar kijken! Heb je de modem aangesloten met de juiste bijgeleverde kabel? En is de modem rechtstreeks aangesloten op het ISRA-punt (aansluitpunt)? Deze zit meestal in de meterkast. Als je de modem aansluit op een wandcontactdoos in de muur dan kan het zijn dat de modem geen signaal als dit punt niet verbonden is met de ISRA. Omdat je nu al langer zonder internet zit heb ik meteen een monteur voor je ingeschakeld. Je ontvangt zo direct een sms/e-mail om een afspraak met een monteur in te plannen!

Reageer