Beantwoord

geen diensten bij oplevering

  • 23 September 2019
  • 4 reacties
  • 296 Bekeken

  • heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie
Al 5 dagen geen diensten en als je belt zeggen ze u krijgt voorang nou niet dus vind het belachelijk hoe ze met klanten om gaan
icon

Beste antwoord door Sander 7 October 2019, 13:45

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +4
Goedemorgen @Visjes2,

Dat is niet zo mooi. Je geeft aan geen diensten te hebben. Welke stappen heb je zelf al doorlopen? Heb je bijvoorbeeld het modem van het stroom af gehaald? Een fabrieksreset uitgevoerd door met een dun voorwerp in de inkeping op het modem een reset uit te voeren?

Dat helpt, zodat we met je mee kunnen denken naar een oplossing.
Reputatie 1
Hi @Visjes2, ik vind het jammer dat je dit zo ervaart. We doen altijd ons uiterste best om al onze klanten zo snel en zo goed mogelijk te helpen. Ik heb gelijk je gegevens erbij gepakt om te kijken hoe ik jou kan helpen! Ik zie dat je telefonisch contact hebt gehad en dat mijn collega's van de technische afdeling dit al hebben doorgezet naar KPN. KPN probeert je al een tijdje te bereiken voor het maken van een afspraak. Er was echter geen mobiel nummer van je bij ons bekend. Op het huisnummer dat bij ons bekend staat ben je vanzelfsprekend niet bereikbaar als je geen diensten hebt. Vandaar dat zij de terugkoppeling hebben gegeven dat je niet bereikbaar bent.

Ik zie dat er vandaag een mobiele nummer is doorgegeven aan KPN. Zij gaan nu contact met je opnemen op dit mobiele nummer voor het maken van een afspraak. Zo kunnen zij ervoor zorgen dat jij weer zorgeloos gebruik kunt maken van al je diensten! Sorry dat het wat langer heeft geduurd dan je van ons gewent bent maar we gaan het voor je in orde maken! 😉
Klopt niet helemaal mijn mobiele nummer was bekend bij jullie en is mij gezegd dat ik vandaag gebeld zou worden door KPN ook weer niet dus als het voor het weekend niet wordt opgelost neem ik andere maatregelen en ga ik er het weekend gebruiken om na te denken of ik klant blijf bij jullie
Reputatie 7
Hi @Visjes2,

Ik zie dat er contact is geweest met de klantenservice en alles inmiddels in orde is! Fijn dat alles nu werkt en we een correctie hebben aangemaakt.

Reageer