Beantwoord

Geen DSL internetverbinding


(Verschoon mij Nederlands, ik spreekt nog alleen sinds 8 maande Nederlands, ik spreek eigenlijk Zuid-Afrikaans)

Ik ben een nieuwe klant bij T-Mobile, en ontving gister mijn DSL modem en TV doosje. Volgens My T-Mobile zijn mijn diensten actief, maar ik had alleen gisteravond een trage internet connectie. Ik krijg ongeveer 2Mbps download en minder dan 0.8Mbps upload.

Vandaag is er helemaal geen connectie. Ik probeerde T-Mobile bellen, maar helaas kan ik niet de 0800 nummer van mijn mobiel bellen. Er is geen reactie op de Facebook chat.

Hoe kan ik contact opnemen of hulp krijgt?
icon

Beste antwoord door Brian 8 July 2019, 19:13

Bekijk origineel

10 reacties

Reputatie 7
Hi @sparkbuzz, zo te zien is het je toch gelukt om telefonisch contact op te nemen en gaan we een monteur bij je langs sturen om te helpen met het aansluiten. Dat gaat helemaal goedkomen! 🙂
Hoi @Brian

Ik merkt gisteravond en ook vanochtend dat er wel somtijds sporadisch een verbinding is op mijn DSL. Het is heel traag, een speedtest toont dat ik upload snelheid van ongeveer 11.21Mbps heb, en download snelheid van 1.14Mbps.

Ik denk dat ik een verbinding van ongeveer 50Mbps moeten krijg, maar ik ben ook niet zeker. Op "My T-Mobile Thuis" staat geschrijf dat ik een Internet 50 abonnement heb, en moet dus 50 Mbps download + 5 Mbps upload snelheid krijgt.

Is het mogelijk dat iemand opnieuw kan proberen my line remotely te toetsen? Misschien is het alleen een DSL Synchronisation fout, die kan worden gecorrigeerd door een re-sync?

Reputatie 6
@sparkbuzz Wat je in de praktijk zal krijgen kun je zien als je hier je postcode en huisnummer invoert. Probleem is hoever zit je van de telefooncentrale vandaan?
Dank je wel voor je snel response. Volgens je link, die je verstuurd, moet ik en download snelheid van 28 Mbps krijg. En als ik 28Mbps kan, dat is helemaal goed voor mij.

Reputatie 6
Ja bonded is volgens mij alleen KPN die dat aanbied
Kan je mogelijk een lijn toets voor noise, of is dat voor de monteur die langs komen volgende maandag?
Reputatie 7
Hi @sparkbuzz, we hadden al een lijnmeting uitgevoerd en hierop was te zien dat er iets niet goed zit met de binnenkomende verbinding. Zo te zien heeft onze monteur het niet op kunnen lossen en ligt de oorzaak buiten de woning. We gaan de netbeheerder inschakelen om dit zo snel mogelijk te verhelpen!
Dank je wel @Brian Ik hoop het gebeurt snel. Wij zitten al zonder TV en internet voor 2 weke, en mijn vrouw kan haar iCloud niet synchroniseren, het gebruikt te veel data, die niet over de mobile network kan downloaden.

Het is heel vervelend om via de MacBook te connect naar mobiel hotspot op mijn iPhone, en dan te streamen naar de TV, het is best wel lastig. We hebben tenminste een workaround.

Ik heb ook alleen tot Woensdag bedenktijd, wat als T-Mobile het niet kan repareren? Ik denk dat ik een vergunning voor een langere bedenktijd moet krijgen.
Hoi @Brian

Is er al vordering op mijn verzoek? Het is bijna 2 weke, en ik heb nog geen DSL verbinding en geen TV.

Wat gebeurde volgende? Is KPN aan de slag om de lijn te repareren? Hebben jullie al contact gehad met KPN over de lijn situatie?
Reputatie 7
Hi @sparkbuzz, we zijn er nog mee bezig, ik verwacht dat het begin volgende week opgelost is, excuses voor de vertraging!

Reageer