Beantwoord

Geen glasvezel modem ontvangen, weken aan lijntje gehouden

  • 25 April 2020
  • 1 reactie
  • 192 Bekeken

T-Mobile…

Waar moet ik beginnen? Begin maart mijn verhuizing doorgegeven welke begin april zou plaatsvinden.. Netjes geholpen aan de telefoon, abonnementskosten werden wel duurder omdat er nieuw contract aangegaan moest worden. Vervelende verrassing maar goed, al enkele jaren tevreden klant dus dat slikken we dan maar…

13 April in nieuwe woning getrokken, met smacht het wachten tot Guidion op 16 april op de stoep zou staan. Smsje dag ven te voren met tekst “heb je nog geen installatiepakket ontvangen neem dan even contact op”. Goed kan gebeuren denk je, bellen met de klantenservice “Ja meneer, er zijn momenteel leveringsproblemen, en enkele modems waaronder die van u zijn nog niet uitgestuurd, fijn dat u even belt”. Nou lekker pro-actief gehandeld, klant zelf hierachter laten aangaan. Na goed, foutje kan gebeuren… 

Vervolgens vanaf 16 april zo ongeveer elke dag gebeld met de klantenservice! Verschillende keren zou ik terug gebeld worden, ook nog nooit gebeurd! Ja meneer we maken taak voor de back-office aan dan zal het snel opgelost zijn, 2 weken later nog altijd niks gehoord! Elke keer zelfde verhaal aan de telefoon, zelf al 2x nieuwe afspraken met Guidion moeten afbellen. Nieuwe afspraak staat voor komende woensdag, hoe groot is de kans dat het modem er dan is!?!!??!

Ik heb niks aan vouchers codes, T-Molbile 4G werkt hier met 3Mpbs, en vaker geen bereik dan wel. Dus mobiel internet werkt net zo goed als de vaste lijn momenteel… NIET!

Ik ben niet de standaard zeurende consument, heb begrip dat zaken wel eens fout kunnen lopen maar met deze situatie ben ik echt klaar… Heel erg klaar! Totale gebrek aan communicatie, zelf overal achteraan moeten gaan en al 2 weken zonder internet. Hoe moeilijk kan het zijn om een modem in een doos te duwen en op te sturen. Of gewoon aan terugbel afspraken te houden.

De kinderen moeten online lessen volgen, zelf werk ik in de IT en vanuit thuis en dit momenteel allemaal zonder fatsoenlijk werkend internet. Als mijn internet voor 1 mei niet aangesloten is met een werkende verbinding verwacht ik volledige kosteloze ontbinding van mijn contract. Dit is de laatste kans om het goed te gaan maken.

 

icon

Beste antwoord door Piotr 29 April 2020, 14:25

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7

Hey @roys85,

Zeker in deze bizarre tijden kan ik me heel goed voorstellen dat je niet lang zonder internet wenst te zitten. Ik betreur dan ook dan de verhuizing niet geheel vlekkeloos is verlopen! Het klopt dat we met de overstap van leverancier de nodige problemen hebben ervaren bij het uitleveren van installatiepakketten. Hier ben jij onder andere ook de dupe van geworden, sorry! Nu zie ik gelukkig dat de monteur vandaag bij je langs is geweest en de installatie met een reservemodem alsnog succesvol heeft weten af te ronden. 
Zo te zien is je verbinding stabiel en draait alles op dit moment als een zonnetje. Mocht je ergens tegenaan lopen dan kun je gerust contact met ons opnemen. We helpen je maar al te graag! Ik hoop dat je vanaf nu eindelijk weer zonder problemen van je T-Mobile Thuis verbinding kunt gaan genieten. :relaxed:

Reageer