Beantwoord

Geen glasvezel nieuwbouw

  • 4 November 2019
  • 1 reactie
  • 370 Bekeken

Beste heer, mevrouw,

Afgelopen vrijdag is de monteur langs gekomen om T-Mobile thuis te installeren  in onze nieuwbouwwoning. Dit is niet gelukt omdat er geen glasvezel signaal was.

De monteur kon niet aangeven hoe lang dit ging duren. Ook gebeld met de klantenservice en die wisten het ook niet. 

Best vreemd, omdat bij de buren (andere provider) alles wel gewoon werkt.

Ik zou het fijn vinden als ik iets meer duidelijkheid zou hebben. 

Mobiele data vliegt er doorheen zo.

Ik hoor graag van jullie ,

Gr. Denise 

icon

Beste antwoord door JoëlG 14 November 2019, 15:10

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 3

Hoi @Denise0908, welkom op onze Community!

Wat gaaf dat je T-Mobile Thuis klant bent geworden, natuurlijk help ik je hier graag bij! Ik zie dat je inmiddels al signaal hebt en online bent - helemaal goed! Als je nog vragen hebt horen we dat natuurlijk graag.

Reageer