Beantwoord

geen install

  • 16 June 2019
  • 1 reactie
  • 293 Bekeken

Reputatie 2
installatie pakket nog niet binnen
op 04/06/2019 heb ik tele2 gebeld .
hoe zat met mijn contract, deze was afgelopen kon gaan waar ik naar toe wilde.
ze stelde mij voor om te blijven dat wilde ik niet omdat zooitje hier nooit goed en degelijk gewerkt heeft, portforwarding enz ps4 deed bijna nooit dus stelde zij mij voor om gaan kijken bij t-mobile thuis leuk vroeger was dit vodafone werkte best redelijk goed .
oke krijg medewerker van tele2 legde mijn eigelijk gelijk contract voor
van t-mobile mooie das snel geregeld
oke zou binnen drie dagen mail krijgen van bedrijf dat zooitje komt installeren oke gekregen
kon niet op de dag zelf die op contract stond ik heb dat bedrijf de volgende morgen gebeld als eerste
deze konden mij wel de afspraak maken op de dag dat ik wilde
prima wachten wachten he een brief dat binnen aantal dagen het pakket er zal zijn
dat ik brievenbus maar in gaten moest houden postnl is er zo een wij bellen niet aan als we 4 hoog moeten lopen
vrijdag maar eens de chat aan gegaan met t-mobile thuis een van de medewerkers kon mij verteleen dat zwaar achter lopen met verzenden van de installtie pakketten de beste man zij dat mij track trace code vannacht morgen wel online zou staan dus niet
gisteren nog eens contact opgenomen chat medewerker deze verschuild zich als het zelfde verhaal chat medewerker 1 alleen een dag later
nu heb ik afspraak op de 25ste in ochtend met de monteur
nu komt het leukste er is nog geen pakket
morgen moet ik werken 0700-tot1800 uur
dus kan geen pakket in ontvangst nemen normaal gesproken
als je dan niet thuis bent hier in buurt kun je dag later in avond op halen na 1600 uur

DUS T-mobilethuis verschuil je niet achter het bericht dat jullie alles opgelost hebben
dat hebben jullie nog steeds niet ik heb mijn contract al laten wijzingen bij tele2 een week later
anders had nu zonder gezeten maar hoe gaan we dit oplossen aan gezien conform de afspraken niet nakomen al op datum vorige week en op de dag dat de overstap nou plaats moet vinden
hoe willen jullie dat gaan compaseren
ik denk dat als ik pakkeet binnen krijg dat ik de boel zelf aansluit zo moeilijk is niet
icon

Beste antwoord door Piotr 26 June 2019, 10:26

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Hey @moffia,

Wow wat een verhaal! Het klopt inderdaad dat we jammer genoeg vertraging hebben gehad met de installatiepakketten. Gelukkig zijn deze problemen voorbij! Ik betreur dan ook dat je hiervan de dupe bent geworden. Inmiddels zie ik dat je bent voorzien van een installatiepakket en probleemloos kunt genieten van je T-Mobile Thuis abonnement. Ik hoop dat we hiermee met een schone lei kunnen starten!

Reageer