Beantwoord

Geen Installatiepakket Glasvezel Verstuurd

  • 13 September 2020
  • 9 reacties
  • 262 Bekeken

  • is een nieuwe Poster
  • 4 reacties

Vorige week is na lang wachten eindelijk de glasvezelkabel doorgetrokken en geïnstalleerd in huis. Ik zie nu in mijn account dat morgen de installatie datum door de monteur is, maar ik heb echter nog niet het installatie pakket ontvangen (is ook nog niet verstuurd zover ik weet). Ik ben dus benieuwd wat de status hiervan is. Aangezien het nu toch al te laat is om de installatie afspraak te verzetten, is het mogelijk om het pakket gewoon zelf te instaleren?

 

 

icon

Beste antwoord door Brian 15 September 2020, 17:40

Bekijk origineel

9 reacties

Reputatie 7

Hallo @AnandS,

Een nieuwe aansluiting kan je helaas niet zelf installeren omdat niet de juiste kabel is mee geleverd. Zelf stuk maken is ook zelf betalen. hier rekent KPN Netwerknl minimaal €700 euro voor.

 

Als je geen afspraak heb gemaakt met Guidion komt het pakket ook niet.

Hey @Hidden.nld

Bedankt voor je reactie. Voor de duidelijkheid, er staat al een afspraak voor morgen gepland. Het pakket is er echter nog niet.

Reputatie 7

@AnandS je kan even wachten tot een moderator reageert of neem morgen ochtend even contact op met T Mobile, misschien kan je hem afhalen op een PostNL punt

Reputatie 7

Hi @AnandS, het lijkt er op dat het indtallatiepakket inderdaad niet verstuurd is, excuses voor de vertraging. Ik zorg er voor dat we deze alsnog handmatig versturen en je ontvangt bericht zodra het pakket onderweg is!

Tnx @Brian 

Hi @Brian , kun je zien of het pakket al verstuurd is? Ik ben benieuwd of hij voor dinsdag komt, anders moet ik de afspraak weer verzetten.

 

Reputatie 6

Hoi @AnandS, ik heb jouw aanvraag bekeken en heb nog wat vragen over je aansluiting. Je geeft aan dat een week geleden de glasvezelkabel is doorgetrokken en is geinstalleerd thuis. Is toen ook het FTU, het aansluitpunt, geplaatst? Ik heb de systemen van KPN gecheckt en daarin staat dat het aansluitpunt nog niet gereed is. Pas wanneer KPN meldt dat het aansluitpunt gereed is, wordt het pakket verzonden. Ik zou je willen vragen om contact op te nemen met KPN Netwerk NL via 088 0063744. Zij kunnen jou vertellen wat er exact dient te gebeuren aan jouw aansluiting. Mocht alles gereed zijn, kunnen zij ook de afmelding in orde maken, waarop wij het pakket kunnen verzenden. Ze zijn bereikbaar van maandag tot en met vrijdag van 08.30 uur tot 18.00 uur.

Hey @Ginny,

Het aansluitpunt is destijds ook geplaatst. Ik zal KPN maandag even bellen, bedankt!

Reputatie 6

Heel erg bedankt voor je genomen moeite @AnandS, we willen je snel online krijgen!

Reageer