geen installatiepakket ontvangen

  • 24 May 2020
  • 3 reacties
  • 180 Bekeken

  • heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie

Beste Tmobile,

 

Ik heb op 9 mei abonnement aangevraagd voor TV en Internet. Er zou een Thuis Installatie pakket naar mij verstuurd worden, maar op heden heb ik dit pakket nog niet ontvangen. Nu heb ik de afspraak staan op 25 mei. Maar ik lees dat zonder het Thuis installatie pakket de monteur niet verder kan.

 

Groet,

 

Dionne


3 reacties

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @Dionne_ 

In je T-Mobile thuis account kan je ook de status volgen van je bestelling, wat staat er momenteel?

Als de verbinding in de wijkcentrale nog niet gereed is kan het mogelijk langer duren. Indien je in een WBA gebied zit dan moet T-Mobile een ticket aanmaken voor KPN om de verbinding in de wijkcentrale in orde te maken en als je in een ODF gebied zit dus het eigen T-mobile glasvezelnetwerk waar 1000 Mbit beschikbaar is dan kan T-mobile dat zelf in de POP in orde maken.

Natuurlijk kunnen er wat problemen zijn waardoor het allemaal wat langer kan duren maar je zult pas betalen als de verbinding werkt en mocht het wat langer duren dan kan een Moderator je eventueel een unlimited internet voucher aanbieden die je kan gebruiken als hotspot.

Het installatiepakket zal hopelijk kort nadat de verbinding in orde is worden verstuurd.

Het telefoonnummer van guidion is 088 2000 151 om eventueel de afspraak te wijzigen indien je het installatiepakket dan nog niet hebt.

 

 

Er staat momenteel dat het pakket binnen 4 tot 7 dagen geleverd wordt. Het is ondertussen al twee weken geleden dat ik het heb aangevraagd.

Hoe weet ik of de verbinding in orde is? En wat is een WBA of ODF? Er is glasvezelverbinding beschikbaar.

Ik heb een mobiele abonnement bij tele2, zodoende ben ik bij het tmobile terecht gekomen voor een tv en internet abonnement. Dus ik heb geen idee verder of ik recht heb op die internet voucher

Reputatie 7
Badge +14

Die unlimited vouchers werken helaas alleen met T-mobile abonnementen. Zodra jouw Tele2 abonnement verloopt en je die omzet naar T-Mobile krijg je ook allerlei voordelen zoals b.v. 25 euro voor de snelste internet glasvezel +  25 euro voor unlimited data/spraak. Maar goed, eerst moet even die glasvezel worden opgeleverd.

Reageer