Beantwoord

Geen internet bij oplevering

  • 4 May 2019
  • 5 reacties
  • 417 Bekeken

Ik zou op 30 april om 18.00 uur aangesloten worden maar ik heb nog steeds geen internet. Ik baal enorm. Zit al 5 dagen zonder televisie en internet in huis.
icon

Beste antwoord door Piotr 8 May 2019, 11:06

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 5
Zorg dat je klantgegevens in je forumprofiel staan, dan kan een moderator voor je in de systemen de status nakijken.
Reputatie 5
Zorg dat je klantgegevens in je forumprofiel staan, dan kan een moderator voor je in de systemen de status nakijken.
Als Jack ingelogd is met zijn My T-Mobile Thuis account, is het niet nodig. Het is niet raadzaam om privé gegevens op een openbaar forum te zetten.

Als een T-Mobile medewerker gegevens nodig heeft, kan Jack deze sturen via een privé bericht.
Reputatie 5
Ik adviseerde uiteraard niet om gegevens op een openbaar forum te plaatsen. Maar inderdaad, ik zie dat TM in de forum setup geen mogelijkheid heeft om je forumprofiel aan te vullen met je klantgegevens (die dan uiteraard alleen voor moderators beschikbaar zijn). Tele2 heeft dit met dezelfde forum software wel, vandaar mijn verwarring.
Reputatie 7
Hey @jackobowen, ik heb gelijk je gegevens erbij gepakt. Zo te zien heeft de activatie van je pakket enige vertraging opgelopen.😞 Zojuist heb ik een verzoek ingediend bij onze technische dienst om dit zo snel mogelijk voor je op te lossen. We nemen contact met je op zodra we meer weten, excuses voor het ongemak!
Reputatie 7
@pipodeclown_2 Wij moderators kunnen inderdaad klantnummers inzien wanneer deze zijn aangevuld in het profiel. De tip die je meegeeft is dus helemaal top!😄

Reageer