Beantwoord

geen internet en geen tv bij installatie

  • 11 November 2020
  • 16 reacties
  • 543 Bekeken

Op 16 september 2020 overstapservice aangevraagd d.d. 2 november 2020.

2 november is Guideon langsgeweest met een zeer nette monteur. Alles aangesloten alleen geen signaal voor internet en tv. (dit gebeurt iedere keer vertelde de beste man). Weekje wachten vertelde ze aan de helpdesk van T-mobile.

ik heb 7-11 al een klachtenmail gestuurd waar tot op heden niet op wordt gereageerd. Tot op de dag van vandaag hebben we nog geen signaal voor internet en TV.

Graag hoor ik dat dit zsm wordt opgepakt en hoop op een betere communicatie dat dat er tot nu toe is geweest.

 

icon

Beste antwoord door Sander 27 November 2020, 14:26

Bekijk origineel

16 reacties

Geweldig. alles doet het.

Iedereen bedankt voor alle moeite.

 

mvg

Gisteren nog gekeken en het gaat over de ACS

Het duurt allemaal wel erg lang vind ik, ook de communicatie over de status is er totaal niet. 

Het is nu bijna 3 weken geleden dat er een monteur is langsgeweest om het te installeren en nog hebben we geen internet en geen televisie. 

Reputatie 7

Fijn dat het gelukt is @pascaldo, excuses voor de vertraging en als je nog vragen hebt laat het dan gerust weten! 

Reputatie 7

Hoi @pascaldo ,

Goed dat je het bij ons navraagt en welkom bij de Community! 🙌 Ik begrijp je verhaal en heb meteen met je meegekeken naar de situatie. Weet dat onze technische dienst van de situatie op de hoogte is en dat we een terugkoppeling verwachten van de netwerkbeheerder, in dit geval KPN. Er lijken issues te zijn met de aansluiting vanuit de wijkcentrale en zijn hiervan afhankelijk van de netwerkbeheerder.

Ik heb nogmaals de situatie voor je gecheckt en verwacht over de loop van het weekend of maandag een terugkoppeling. Ik zal je via dit topic op de hoogte houden. Ook wij zien je graag zo snel mogelijk genieten van je aansluiting! 

Reputatie 7

Hi @pascaldo Zo te zien is er inmiddels verbinding maar ik zie dat de kwaliteit van de verbinding nog niet optimaal is. De melding die je ziet is die toevallig van de TV Box? De bestelling is nog niet helemaal administratief verwerkt dus dat zou kunnen verklaren waarom deze het nog niet doet, dat gaan we oplossen. Ervaar je ook problemen met je internetverbinding of is deze inmiddels stabiel? Ik hoor het graag!

@Brian ja, dat is een melding van de tv box. 

 

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @pascaldo, zo te zien heb je zojuist gesproken met één van onze Klantenservice collega's en is er een technicus aangestuurd om langs te komen, klopt dat? Het loopt zo wel steeds langer door inderdaad, maar ik weet zeker dat de monteur de oorzaak vindt en ervoor zorgt dat jouw verbinding en TV zullen werken. 

Ik zie dat je nog geen T-Mobile mobiel telefoonnummer hebt in je klantprofiel, heb je de beschikking over een simkaart van T-Mobile (prepaid of abonnement)? Zo ja, dan bied ik je graag een Unlimited Internet voucher aan voor zeven dagen. Dan kun je toch onbeperkt online zijn via mobiele hotspot. Dat maakt het online lesgeven ietwat aangenamer. Heb je toch nog geen T-Mobile simkaart? Geen probleem! Ga naar je dichtstbijzijnde T-Shop, koop een prepaidkaartje en stuur mij je aankoopbewijs toe in dit topic (uiteraard met de eventuele persoonsgegevens zwartgemaakt). Ik zal er dan voor zorgen dat je het aankoopbedrag à € 10,00 vergoed krijgt op een volgende factuur én dat je een voucher toegestuurd krijgt van me per privébericht. 

Kan ik je daar enigszins mee tegemoetkomen? Laat het me weten, dan ga ik meteen aan de slag voor je.

@Jason dank je, maar geen interesse hierin. 

Reputatie 7

Hoi @pascaldo ,

Ik zie dat het aankaarten succes heeft gehad en dat er inmiddels een verwachte datum is gegeven waarop de installatie kan worden voldaan. Er zit inmiddels schot in de zaak waardoor de issues bij de wijkcentrale kunnen worden opgelost. 

Heb je vragen over je aansluiting? Laat het ons weten. De Community zit voor je klaar!

En nee we hebben geen internet 

Reputatie 7

Hi @pascaldo,

 

Ik neem het stokje even over! Ik zie dat er al tweemaal een monteur is geweest. Het lijkt mij dan ook niet nodig om nogmaals een monteur te sturen. De tweede monteur heeft geconstateerd dat er iets mis is in het netwerk. Daarop heb ik een opdracht gemaakt om de netwerkbeheerder op de hoogte te stellen. Ik houd dit in de gaten en zal een terugkoppeling geven zodra ik meer weet. Wij willen natuurlijk ook dat je zo snel mogelijk online bent. Dit is echter niet afhankelijk van de provider aangezien er meerdere providers werken met hetzelfde netwerk. Het is dus zaak om het netwerk zo snel mogelijk te herstellen. Fingers crossed voor een snelle oplossing! 

Reputatie 7

Hi @pascaldo

 

Ik heb nog geen update, maar ik blijf het in de gaten houden - ik ben je niet vergeten! 

Hallo @Sander,

 

Dat is mooi, want 1 maand na overluiting is het nog steeds niet geregeld.

 

Pascal

Ondertussen nog steeds aan het wachten op signaal voor internet en TV…..de communicatie vanuit t-mobile mag en kan veel beter iig.

Ik heb onderstaande mail gestuurd naar de klantenservice in de hoop dat men reageert hierop en dit van meerdere kanten op wordt toegezien.

 

Beste,

 

Ik mis de communicatie.

Wat is er nu aan de hand ? waar ligt het probleem, wat wordt er aan gedaan om dit op te lossen wanneer is het opgelost ?

 

16 september aangemeld om per 2 november over te gaan en nu nog steeds geen internet en tv duurt zo wel erg lang  terwijl dit volgens mij een bekend lokaal probleem is wat al lang had kunnen worden opgelost en voorkomen kunnen worden.

 

Ik hoop snel op de hoogte gebracht te worden.

 

Met vriendelijke groet,

Hoi @Boris 

 

wat is dan mijn verwachte datum? 

Ik zie alleen dat de overstapdatum is verplaatst naar afgelopen zaterdag en kan niet zien wanneer de lijnen actief zijn zodat wij en TV kunnen kijken en kunnen internetten.

 

p.s. ik zag wel dat nu alle lampjes groen branden maar kreeg een foutmelding mbt ADC/ADS oid. 

Reageer