Beantwoord

Geen internet en telefoon

  • 28 January 2021
  • 1 reactie
  • 117 Bekeken

Ik heb aan overstap geregel van KPN naar T-mobile thuis via glasvezel en waar mij werd belooft dat ik zonder uitval de overstap zou kunnen maken!!! in zit nu al 2 dagen zonder internet, telefonie en TV en dit gaat nog 4 dagen duren echt absurt!!! Ik wordt van het kastje naar de muur gestuurd heb inmiddels uren aan de telefoon gezeten met mijn mobiel zonder een acceptabele oplossing de overstap datum zou zijn dinsdag 26 Jan 2021 de montuur is geweest en zij dat hij niets kon doen heeft de opdracht afgesloten en daarna is de ellende begonnen KPN heeft mijn contract stop gezet daar zij informatie hadden dat T-Mobile het 26 Jan had overgenomen dus vanaf woensdag geen internet telefoon en tv veel aan de telefoon gehangen op afstand kan niets gedaan worden om mij te helpen en eerste mogelijkheid voor een nieuwe monteur in Maandag. Ik vind dit echt niet normaal en de klant wordt aan zijn lot overgelaten zit er stek aan te denken om de overstap ongedaan te maken dit noem ik geen klantvriendelijke service en ik wordt van het kastje naar de muur gestuurd en niemand kan het oplossen en er wordt naar elkaar gewezen. 

icon

Beste antwoord door Jason van Odido 1 February 2021, 16:29

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +16

Goedemiddag @reldillen, welkom op de Community!

Excuses dat we je niet eerder kon aansluiten dan de geplande datum. Dat is niet hoe het behoort te gaan en daar mag een gebruiker niet de dupe van worden. Omdat we je een uitleg schuldig zijn hiertoe, zal ik die toelichten: soms komt het voor dat de netwerkbeheerder eerder de lijn openzet (in dit geval de patch installeert zodat de vezel gereed is), maar is de installatiemonteur volgeboekt op dat moment. Dan dient de afspraak verplaatst te worden en komt deze op de eerstvolgende, mogelijke datum te staan. Hier had absoluut beter en duidelijker over gecommuniceerd mogen worden.

Gelukkig zie ik dat de monteur vandaag alles heeft geïnstalleerd. Om er zeker van te zijn dat jij een werkende verbinding hebt, heb ik alles onder de loep genomen en via een lijnmeting bekeken. Fijn dat je nu wel online bent!

Ik hoop oprecht dat we jouw vertrouwen in ons weer naar het gewenste niveau mogen brengen. Indien ik je ooit met iets kan helpen, laat het alsjeblieft weten. Dan doe ik er alles aan om je zo goed en zo snel mogelijk van een oplossing te voorzien!

Reageer