Beantwoord

geen internet en tv

  • 27 August 2019
  • 3 reacties
  • 419 Bekeken

Hallo wij hebben laatst t mobile thuis aangevraagd en via jullie overstapservice vanaf ziggo.
maar komen erachter dat het hier niet werkt.
maar tot dat het werkt zou ziggo het blijven doen nu komt er vandaag een monteur langs en die constateert dat kpn moet komen oke prima.
maar dan uiteindelijk krijg ik half uur later u diensten zijn geactiveerd dus wij bellen want op dat moment word ziggo ook afgesloten en zitten wij zonder internet en tv.
maar dan krijgen wij te horen dat we pech hebben en maar moeten wachten tot kpn langs komt en er verder niets gedaan word dus we het maar moeten uitzoeken terwijl mijn vriendin internet nodig heeft voor werk etc.
Vind dit ronduit belachelijk op deze manier was ik nooit overgestapt naar t mobile vind dat hier wen oplossing voor moet worden gevonden maar via de tellefoon en de dame ashley die wij spraken kwamen we niet veel verder dan dat het ons probleem was en dit terwijl jullie ons afsluiten.
nou zouden we gister door kpn gebeld worden voor een monteur en daar hebben we ook nog steeds niks van gehoord
icon

Beste antwoord door Brian 30 August 2019, 12:20

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +14
Hallo @Tomtom14513 Welkom in de community.

Dit is een klanten forum met ondersteuning van het webcare team.
Het heeft geen zin om hetzelfde onderwerp telkens opnieuw te plaatsen. De moderators reageren binnen de 24/48 uur op volgorde van binnenkomst een nieuw onderwerp komt dus weer onderaan te staan.
Hopelijk kan het probleem snel worden opgelost, ik snap dat je hier ook niet op zit te wachten.😏
Groetjes
Reputatie 7
Badge +4
Goedemiddag @Tomtom14513,

Ik kan net als @CrisTien niet bij jouw klantdata, omdat ik gewoon een klant ben, die anderen probeert te helpen. Wellicht kan ik ondertussen wel iets anders voor je betekenen om de tussenliggende periode door te komen. Als je een T-Mobile mobiele abonnement hebt, dan kan ik een unlimited voucher voor je regelen, waardoor je jouw telefoon tijdelijk als hotspot kunt gebruiken en zo toch op internet kunt. Via TV Anywhere zou je dan TV kunnen kijken. Verre van optimaal, maar wellicht wel iets dat kan helpen.
Reputatie 7
Hi @Tomtom14513, op het moment dat je aangesloten bent vanaf de centrale ben je online en melden wij je af bij je oude provider. In jouw geval bleek er een defect te zien met het aansluitpunt in de woning, dit is dan een technische storing en lossen we zo snel mogelijk op. Ik zie dat je sinds gisteren online bent, helemaal goed. Excuses voor de valse start en geniet van je nieuwe abonnement!

Reageer