Beantwoord

geen internet na aansluiten

  • 19 January 2020
  • 5 reacties
  • 475 Bekeken

Hoi,

Mijn aansluitingsdatum was 6 januari, maar ik heb nog geen verbinding met internet.

Ik heb contact gehad met jullie klantenservice omdat ik het aansluitingspunt niet kon vinden. Uiteraard zat die op een onverwachte plek en heb ik die nu wel gevonden. Alles is aangesloten, kan apparaten toevoegen aan de wifi van de modem, maar de modem krijgt geen verbinding met internet.
 

Wellicht ook iets met KPN zoals ik hier al meer gelezen heb? Mijn T-Mobile loopt ook n beetje achter zo te zien, er staat nog dat mijn aansluitingspakket onderweg is terwijl ik die al voor 6-1 binnen had. 

Alvast bedankt!

 

Grt Manuel

icon

Beste antwoord door Jason van Odido 21 January 2020, 10:18

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Badge +15

Hey @manuel-b 

Sluit je het DSL kabeltje direct aan op het ISRA of loopt dit via je wandcontactdoos?

Zijn de draden goed aangesloten dus rood en blauw? Soms werkt oranje ipv rood en wit ipv blauw ook.

Check deze site ook eens om de maximaal haalbare snelheid op je adres te zien

https://kpn-compleet-fpi-info.fourstack.nl

Hoi,

Er zat een ISRA kastje verstopt dus ik heb de modem daarop aangesloten. Grijze kabel gebruikt uit het pakket. Eerst links zoals aangegeven in de handleiding, toen dat niet werkte ook rechts geprobeerd maar die doet ook niks.

bijgevoegd n screenshot met t resultaat van de check.

 

Reputatie 7
Badge +15

Hey @manuel-b 

Heb je dus de 1ste of 2de?

Je zou even kunnen wachten op de reactie van een Moderator die kunnen dan misschien een monteur aansturen als dat nodig is, ze reageren meestal binnen de 24/48 uur.

Ik heb de 2e van links

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @manuel-b,

 

Goed dat je de foto’s geplaatst hebt in dit topic, daar komen we een paar stappen verder mee! Gelukkig zie ik dat mijn collega van de klantenservice het gistermiddag doorgezet heeft naar de technische dienst. Zij gaan nu met KPN (netwerkbeheerder) in conclaaf om te onderzoeken waar het misgaat. Aan jouw binnenhuisaansluiting ligt het in elk geval niet, als ik de metingen zie. Het lijkt een issue in de wijkcentrale te zijn. Je zult binnen 2 tot 5 werkdagen een reactie vanuit hen krijgen en dan zal er een monteur aan te pas moeten komen die de boel weer hersteld in de centrale. Sorry voor het ongemak, de techneuten werken er met man en macht aan je zo spoedig mogelijk van hulp te voorzien! :smile:

Reageer