Heb de 26e alles geïnstalleerd, zoals aangegeven in de brief. Maar mijn modem is via t-mobile nog steeds niet geactiveerd, dus geen tv internet of huistelefoon
Niet prettig dit
Hi @Jumbrie, excuses voor de late reactie! Ik zou dat mijn collega inmiddels al een montur voor je in heeft geschakeld om de aansluiting na te kijken. We gaan zorgen dat je zo snel mogelijk online bent!
Nou zorgen dat het zo snel mogelijk gedaan word, vergeet het maar ze komen pas de 21e augustus en mijn vorige abonnement was de 26 juli gestopt i.v.b met de goede overstap van jullie uit.
Alsik dit had geweten was ik nooit bij mijn vorige provider weg gegaan.
Maar het nieuwe abonnement geld van jullie word wel gelijk af gehouden
DUS je zit onderhand 4 weken zonder tv internet Wi-Fi, en huistelefoon
ERG BEDANKT T-MOBILE
Ik baal dat je met zo'n gevoel bent komen te zitten.😞 Dit is geen fijne start zo! Ben je toevallig in het bezit van een mobiel T-Mobile abonnement? In dat geval bied ik je graag een Unlimited Voucher aan waarmee je die tijd kunt overbruggen. Over de kosten hoef je je in ieder geval geen zorgen te maken, je facturatie start op het moment van aansluiting. Geef ons een seintje zodra de monteur bij je langs is geweest, dan zorgen wij ervoor dat je de teveel betaalde kosten terug krijgt!
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bestand scannen voor virussen
Sorry, we zijn de inhoud van dit bestand nog aan het controleren om er zeker van te zijn dat het veilig is om te downloaden. Probeer het nog een keer over een paar minuten.