Beantwoord

geen internet na aansluiting

  • 28 July 2019
  • 3 reacties
  • 414 Bekeken

  • heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie
Heb de 26e alles geïnstalleerd, zoals aangegeven in de brief. Maar mijn modem is via t-mobile nog steeds niet geactiveerd, dus geen tv internet of huistelefoon
Niet prettig dit
icon

Beste antwoord door Brian 1 August 2019, 16:01

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Hi @Jumbrie, excuses voor de late reactie! Ik zou dat mijn collega inmiddels al een montur voor je in heeft geschakeld om de aansluiting na te kijken. We gaan zorgen dat je zo snel mogelijk online bent!
Nou zorgen dat het zo snel mogelijk gedaan word, vergeet het maar ze komen pas de 21e augustus en mijn vorige abonnement was de 26 juli gestopt i.v.b met de goede overstap van jullie uit.
Alsik dit had geweten was ik nooit bij mijn vorige provider weg gegaan.
Maar het nieuwe abonnement geld van jullie word wel gelijk af gehouden
DUS je zit onderhand 4 weken zonder tv internet Wi-Fi, en huistelefoon
ERG BEDANKT T-MOBILE
Reputatie 7
Hey @Jumbrie,

Ik baal dat je met zo'n gevoel bent komen te zitten.😞 Dit is geen fijne start zo! Ben je toevallig in het bezit van een mobiel T-Mobile abonnement? In dat geval bied ik je graag een Unlimited Voucher aan waarmee je die tijd kunt overbruggen. Over de kosten hoef je je in ieder geval geen zorgen te maken, je facturatie start op het moment van aansluiting. Geef ons een seintje zodra de monteur bij je langs is geweest, dan zorgen wij ervoor dat je de teveel betaalde kosten terug krijgt!

Reageer