Beantwoord

geen internet na installatie

• 9 juni 2021
  • 1 reactie
  • 51 Bekeken

Reputatie 2

Hallo,

Sinds 1 juni overgestapt naar tmobile thuis, helaas tot op heden geen internet :( er gaat iets mis met het activeren van de signaal, echter werd er daarna verteld dat er problemen zijn in de wijkkast. Ik kom helaas niet verder en heb zelf contact opgezocht met KPN. Er zijn tickets aangemaakt maar ik heb het gevoel dat dit niet goed komt zonder druk op te zetten door iemand van hogerop (we zitten inmiddels op dag 9). wie kan mij helpen?

icon

Beste antwoord door Boris 11 juni 2021, 13:07

Hi @Abdullah ,

Goed dat je het bij ons nagaat! Ik heb vernomen dat er inmiddels al flink wat contact is geweest en dat de installatie nu kan worden uitgevoerd. Er is een afspraak gemaakt met de monteur van Guidion om de installatie te voltooien, zodat jij kan genieten van je snelle Glasvezelverbinding. Onze excuses voor het ongemak! Mocht je een onverhoopt ergens tegenaan lopen, laat het ons weten. De Community zit voor je klaar!

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 4
Badge +2

Hi @Abdullah ,

Goed dat je het bij ons nagaat! Ik heb vernomen dat er inmiddels al flink wat contact is geweest en dat de installatie nu kan worden uitgevoerd. Er is een afspraak gemaakt met de monteur van Guidion om de installatie te voltooien, zodat jij kan genieten van je snelle Glasvezelverbinding. Onze excuses voor het ongemak! Mocht je een onverhoopt ergens tegenaan lopen, laat het ons weten. De Community zit voor je klaar!

Reageer