Beantwoord

geen internet na installatie


Reputatie 1

Hallo,

 

Sinds 1 juni overgestapt naar tmobile thuis, helaas tot op heden geen internet :( er gaat iets mis met het activeren van de signaal, echter werd er daarna verteld dat er problemen zijn in de wijkkast. Ik kom helaas niet verder en heb zelf contact opgezocht met KPN. Er zijn tickets aangemaakt maar ik heb het gevoel dat dit niet goed komt zonder druk op te zetten door iemand van hogerop (we zitten inmiddels op dag 9). wie kan mij helpen?

icon

Beste antwoord door Boris 11 June 2021, 13:07

Bekijk origineel

36 reacties

Reputatie 7
Badge +16

@Abdullah Klantvoordeel is zeker weten geactiveerd op jouw Thuis aansluiting dus ook dat zit nu helemaal goed.

Vergeet je niet om een My T-Mobile Thuis account aan te maken? Dan kun je alles inzien en bijna alles zelf aanpassen, indien gewenst! 👍

Reputatie 1

@Jason nou mooi toch! ik zou 1 klein verzoekje willen doen als het niet teveel gevraagd is. Zou je kunnen kijken of mijn thuis voordeel korting wordt doorberekend? ik heb namelijk geen bericht hierover ontvangen. thanks voor alles!

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @Abdullah, sorry dat ik gisteren niet reageerde; we waren druk bezig om jouw aansluiting toch door te zetten. Zo te zien is de witte Media Converter nu wel online gekomen (Optical Network Terminal in andere terminologie) → dit lijkt de noodzakelijke push gegeven te hebben aan de verbinding. Het enige dat wij hebben gedaan, is een reprovisie zodat de verbinding opnieuw naar het modem gestuurd wordt. Daarmee wil ik niet suggereren dat wij het voor je opgelost hebben, maar het lijkt er wel op! 😄

Reputatie 1

@Jason wonder boven wonder, ik heb internet! puur uit nieuwsgierigheid, wat ging er mis?

Reputatie 1

@Jason KPN is zojuist langs geweest met een monteur in de centrale. Helaas gaven zij aan dat alles goed werkt vanuit hun kant...

Reputatie 1

@Jason top, einde is in zicht!

Reputatie 7
Badge +16

Goedemorgen @Abdullah, er is dan eindelijk schot in de zaak gekomen: de plandatum voor de herstelwerkzaamheden zijn doorgegeven. Morgenochtend zal de beheerder aan de slag gaan zodat het opgelost wordt. Sorry voor het langere wachten.

Houd je ons op de hoogte van hoe de verbinding er morgenmiddag bij staat? Thanks alvast en veel succes!

Reputatie 7
Badge +16

Goedemorgen @Abdullah, er is nog geen update geplaatst jammer genoeg. Ik ga er weer achteraan!

Reputatie 1

@Jason ik ben echt benieuwd naar waar de problemen zitten. Ik hoor het van je!

Reputatie 7
Badge +16

Goedemorgen @Abdullah, onze techneuten hebben de beheerder gebeld om te achterhalen wat de huidige status is. Ik heb nagevraagd wat de update is en kom hier vandaag nog op terug!

UPDATE: KPN NetwerkNL is door onze technische dienst benaderd en ze zouden maandag een update in het ticket plaatsen.

Reputatie 7
Badge +16

Goedemorgen @Abdullah, we wachten nog steeds op een antwoord van de beheerder, sorry voor het lange wachten!

Reputatie 7
Badge +16

Goedemorgen @Abdullah, ik heb nog geen concreet antwoord ontvangen vanuit de beheerder. Ik houd je zo goed mogelijk op de hoogte en zodra ik meer weet, hoor je het meteen!

Reputatie 7
Badge +16

UPDATE: goedemorgen @Abdullah, we zijn nu in afwachting van een update vanuit de netbeheerder. 

Reputatie 7
Badge +16

UPDATE: goedemorgen @Abdullah, vanmorgen heeft KPN de werkzaamheden en het onderzoek weer hervat. Zodra er een concretere update komt, hoor je het meteen!

Reputatie 1

@Jason thnx, ben echt benieuwd wat eruit gaat komen!

Reputatie 7
Badge +16

@Abdullah Goedemiddag, de netbeheerder blijft aangeven dat het issue in jouw eigen netwerk zit, maar wij blijven het tegendeel bewijzen. We hebben het nu naar een andere afdeling geëscaleerd zodat voor elke partij en betrokkene glashelder is dat dit zo snel mogelijk opgelost dient te worden. Excuses voor de lange wachttijd!

Reputatie 7
Badge +16

@Abdullah Goedemorgen, dan komt er vandaag ongetwijfeld verduidelijking. Thanks dat je me op de hoogte houdt! Ik doe precies hetzelfde aan mijn kant, mocht ik updates hebben.

Reputatie 1

@Jason hi Jason, ik heb geen belletje gehad. Ik ben wel gewoon thuis, dus ben benieuwd. ik zal een update posten zodra die er is. thnx!

Reputatie 7
Badge +16

UPDATE: goedemiddag @Abdullah, ik zie dat ReggeFiber een afspraak ingepland heeft eergisteren. Hebben zij jou hierover gebeld? Het is namelijk niet altijd nodig om op locatie de woning te betreden, zeker niet wanneer er enkel werkzaamheden in de wijkcentrale/wijkverdeler plaatsvinden. Houd me op de hoogte alsjeblieft, dan check ik morgenochtend weer hoe het ervoor staat. Thanks!

Reputatie 1

@Jason   Thanks Jason, ben wel benieuwd wat erachter zit!

Reputatie 7
Badge +16

UPDATE: goedemiddag @Abdullah, ReggeFiber heeft het onderzoek op advies van onze technische dienst weer heropend. Er lijkt meer aan de hand te zijn dan aanvankelijk gedacht. Ik kan je jammer genoeg nog geen tijdsindicatie geven, sorry!

Reputatie 7
Badge +16

UPDATE: goedemiddag @Abdullah, KPN NetwerkNL/ReggeFiber heeft rapportage doorgestuurd naar onze technische dienst met de inhoud van hun onderzoek. Dit wordt zo snel mogelijk opgevolgd.

Reputatie 7
Badge +16

@Abdullah Kijk dat is een supermooi alternatief voor de time-being, goed geregeld! Indien je hulp kunt gebruiken bij het installeren/actief krijgen van de 4G router, laat het dan zeker weten. 

Je hoort snel meer van me!

P.s. op onze website staan twee video's (de link is klikbaar) waarmee je de installatie kunt doornemen.

Reputatie 1

hi @Jason 

 

ik heb inmiddels via jouw collega's een 4g modem gekregen als tijdelijke oplossing. We kunnen even verder, thnx voor de moeite alvast!

Reputatie 7
Badge +16

Goedemorgen @Abdullah, nog geen nieuwe update vanmorgen, maar ik houd hem de rest van de dag in de gaten voor je. Fijne dag vandaag en indien je het EK kijkt: veel plezier! ⚽

Reageer