Beantwoord

Geen internet na twee monteurs

  • 25 November 2019
  • 2 reacties
  • 313 Bekeken

Wij beginnen spijt te krijgen om voor t-mobile gekozen te hebben. Eerst komt de monteur niet op de afgesproken datum. Daarna komt de monteur langs en hebben we nog geen internet. Komt er een tweede monteur langs, eindelijk! Nou we hebben enkele dagen kunnen genieten, maar nu brand het wereldbolletje weer rood. Van alles geprobeerd, maar helaas! Kijk ik vervolgens op mijn tmobile, staat er dat modem nog niet actief is. Wij willen graag dat dit z.s.m. wordt opgelost. Anders willen wij graag vragen te annuleren. Wij hebben geen zin in deze onnodige stress! 

icon

Beste antwoord door Sander 27 November 2019, 14:02

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +1

Hoewel mijn aansluiting indertijd naar wens is verlopen (toen nog Vodafone thuis) valt het me als tevreden gebruiker op dat er zeker de laatste tijd veel fout gaat bij welke provider dan ook, als men de diverse flora leest.

Waarom gaat het overstappen naar b.v. een andere energie leverancier of zorgverzekering zoveel soepeler ?, men zou er van uit mogen gaan dat na zoveel jaren een overstap soepel zonder haperingen mag verlopen.

Reputatie 7

Hi @Eliftalip

 

Wij willen jou natuurlijk ook het liefst zo snel mogelijk werkende diensten geven. Ik begrijp dat de monteur vandaag langskomt om de installatie te voltooien. Laat je ons weten hoe het vandaag is gegaan? 

Reageer