Beantwoord

Geen internet/signaal

  • 11 december 2020
  • 2 reacties
  • 192 Bekeken

Hallo!

Wij zijn vandaag overgestapt en hebben de thuis installatie zo goed als we kunnen gedaan, maar blijkbaar toch niet zo goed als nodig 😓

Wij hebben dus geen internet, het lampje blijft rood branden op onze Zyxel.

Volgens het modem (na inloggen) hebben we geen internetverbinding.

(sorry, foto op zn kop)

 

Wat kunnen we doen?

icon

Beste antwoord door Marcel MCi 12 december 2020, 07:44

Hallo WJ Hoeflak,

Is het internet lampje ondertussen wellicht groen geworden?

Zoniet, betreft het een DSL installatie? Is het modem met een korte DSL kabel rechtstreeks op het ISRA-punt aangesloten? Kan je anders een foto plaatsen hoe eea is aangesloten?

Mvg. Marcel

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 6
Badge +3

Hallo WJ Hoeflak,

Is het internet lampje ondertussen wellicht groen geworden?

Zoniet, betreft het een DSL installatie? Is het modem met een korte DSL kabel rechtstreeks op het ISRA-punt aangesloten? Kan je anders een foto plaatsen hoe eea is aangesloten?

Mvg. Marcel

Reputatie 4
Badge +2

Hoi @WJ Hoeflak, bedankt voor dit topic en van harte welkom bij T-Mobile Thuis! Ik lees gelukkig dat je ondertussen online bent en kunt genieten van je nieuwe abonnement. Dat is mooi! Mocht je in de toekomst nog andere vragen hebben, dan sta ik voor je klaar. Ik wens je voor nu een hele mooie dag toe! :smile:

Reageer