Sinds de verhuizing naar nieuwbouw nog geen internet voor elkaar kunnen krijgen (van glasvezel naar weer glasvezel).
- 2,5 week later dan afgesproken datum kwam het installatiepakket na dagelijks bellen
- guidion werd geannuleerd terwijl ik zat te wachten (om oude modem te laten installeren), konden pas weken later: 3 juni, zo geschiedde
- guidion kwam 4 juni terug want er stond niet bij dat ik ook kabels getrokken wilde
- nu geen FO lamp op converter en rode wereldbol op modem
- hetzelfde op twee andere geteste converters. Guidion gaf aan dat het bij klanten na mij deze wél werkten. Dus KPN gekomen
- alles tot aan het kastje werkt volgens kpn. Terug naar T-Mobile / Guidion. Nu weer overgeleverd aan hun wachttijd.. en of dat de oplossing wordt..
zelf gedaan, zonder resultaat:
- netwerkkabel uit converter, stroom eraf, ook van modem, netwerkkabel erin als derde lampje brandt
- modem aan en uit, stroom eraf
- switch op converter van 3 en 4 naar 1 en 6
HELP!
Beste antwoord door Sander
Hi
Goed om te horen dat je de stappen hebt doorlopen om allerlei zaken uit te sluiten en nu onze technische dienst zich over de zaak buigt. Het blijkt een lastige situatie: onze monteur heeft het allemaal aangesloten. Daarmee is de situatie binnenshuis uitgesloten. De netwerkbeheerder heeft de situatie buiten uitgesloten. Toch heb jij nog geen werkend internet. Dit blijkt een lastig puzzeltje! Weet dat we niet rusten voordat we het bij jou hebben opgelost. We houden je via e-mail op de hoogte van het onderzoek. Houd jij ons weer op de hoogte?