Beantwoord

Geen internet - toch betalen?

  • 5 September 2019
  • 4 reacties
  • 389 Bekeken

  • heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie
Ik ben op 19-6 klant geworden bij T-mobile. Echter nog steeds (11 weken later) geen internet. Speelbal tussen KPN en T-mobile. Echter nu krijg ik ook rekeningen, aanmaningen, extra kosten opgelegd omdat ik niet betaal voor iets wat ik niet ontvangen heb. Van de klantenservice krijg ik vandaag te horen dat ze daar niets aan kunnen doen. Ik moet gewoon betalen. Krijg ik het later wel terug. Dit is toch te gek voor woorden? Doe ik het niet dan zal de deurwaarder komen. En dat, terwijl ik volledig in mijn recht sta. Wat moet ik nu doen?
icon

Beste antwoord door Brian 12 September 2019, 16:26

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 4
T-Mobile in gebreke stellen? https://www.rechtsbijstandverzekering.com/algemene-informatie/klacht-indienen/verkoper-in-gebreke-stellen/
Reputatie 7
Hi @HeMaS, excuses voor de late reactie! We gaan graag samen met de netbeheerder bij je op bezoek om het probleem te verhelpen. Van beide kanten lukt het ons namelijk niet apart om je online te krijgen. Mijn collega heeft je hier gisteren een e-mail over gestuurd. Mocht je naar aanleiding daarvan nog vragen hebben laat het dan zeker weten! De kosten van de afgelopen twee maanden hebben we voor je vergoed en dit wordt verrekend. Eventuele herinneringen kunnen we niet tegen houden maar deze mag je negeren. We gaan voor je aan de slag!
Brian. Ik ben echt ten einde raad. Inmiddels drie maanden klant en drie masnden geen internet. En totaal geen vertrouwen meer in jullie. Vorige week woensdag werd me dfoor je collega verteld dat kpn zou bellen voor een afspraak. Zou gecombineerde afspraak worden met Guideon. Nu, een week verder vertelt weer een collega dat kpn echt belt. Wanneer? Dat kan ze me niet zeggen. Waarschijnlijk nog wel ijn 2019. Weer wachten. Tot wanneer? KPN vertelt me : er is geen sprake van.kruising. T-mobile zegt : 100% zeker een kruising. Nee, zegt weer een collega van je, je hebt een verkeerd modem. Maar een ander modem komt niet. Begrijp je dat ik totaal gefrustreerd ben en dat mijn vertrouwd op is? Maar ik sta wel.met mijn rug tegen de muur. Kun jij me aub weer verder helpen?
Heb je de raad van @drs Chris opgevolgt, ik had niet zolang met me laten sollen, 3 maanden pffffff wat een lange tijd zeg voor een simpel iets van een paar draadjes goed verbinden.

Reageer