Beantwoord

Geen internet/TV, klantenservice niet te pakket te krijgen

  • 5 June 2019
  • 1 reactie
  • 162 Bekeken

Reputatie 1
  • heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie
Hallo T-Mobile,

Mijn abonnement is nog niet ingegaan of ik ben echt al zwaar teleurgesteld in jullie "service". Op jullie website beloven jullie het installatiepakket 4 á 7 dagen voor de installatiedatum op te sturen. Vandaag is mijn internet en TV beëindigd bij Telfort door jullie overstapservice en ik heb nog NIKS van een installatiepakket of uitzicht op wanneer het dan wél binnen is.

Maandag heb ik al met jullie proberen te chatten, wat bijna niet te doen is omdat jullie me telkens naar antwoorden op de website verwijzen waar ik niks aan heb. Vervolgens heb ik in een half uur in de wacht gehangen aan de telefoon, ook weer om te horen te krijgen dat jullie niks aan informatie hebben wanneer ik mijn pakket kan verwachten.

Op dit forum lees ik dat jullie wegens jullie actie vertraging hebben met de installatiepakketten. Waarom is dat niet persoonlijk naar iedereen gecommuniceerd zodat iedereen weet waar hij/zij aan toe is? Dat is toch schandalig? Nu zit ik thuis zonder internet, wat ik nodig heb voor mijn werk. En jullie hebben geen enkel idee wanneer dat installatiepakket dan wel wordt bezorgd. Wat gaan jullie hier aan doen?

Groet,

Yvette
icon

Beste antwoord door Brian 5 June 2019, 14:38

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

1 reactie

Reputatie 7
Hi, door het grote succes van de Beter-stap-je-over weken is bij een aantal klanten het versturen van het installatiepakket of/en de afspraak met onze monteur vertraagd. Via dit topic houden we je graag op de hoogte. Excuses voor het ongemak!

Omdat er nu een centraal topic is wordt dit topic gesloten.